فال ابجد فردا جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

گاهی بیش از ح به نظر دیگران اهمیت می دهید و این موضوع باعث می شود از اهداف و آرزوهای خود دور بمانید زیرا مدام نگران حرف و نظر دیگران هستید و از خود واقعی تان فاصله می گیرید. سعی کنید کم تر به حرف دیگران اهمیت بدهید و برای خودتان و آرزوهایتان ارزش قائل شوید و از تلاش برای رسیدن به خواسته هایتان نا امید نشوید.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

گاهی مشکلاتی در روز برایتان پیش می آید که باعث می شود نتوانید مطابق برنامه ها پیش بروید و این موضوع شما را آشفته و نگران می کند. به خودتان اعتماد داشته باشید و خودتان را نبازید زیرا با کمی خلاقیت و یا کمک از دیگران می توانید اوضاع را مطابق میلتان پیش ببرید. و همه چیز را کنترل داشته باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

در محل کارتان مشکلی پیش می آید که می توانید با درایت به همکارتان کمک کنید و مورد تحسین اطرافیانتان قرار بگیرید. به نظر می رسد این روزها به خودتان بی توجه هستید و همین مسئله می تواند شما را دچار مشکلات جسمانی یا روحی کند و لازم است که به خودتان اهمیت بیشتری بدهید و مواظب سلامتی تان باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

برنامه ی غذایی شما با اشکالاتی همراه است که ادامه این روند می تواند شما دچار مشکلات جسمانی کند یا درگیر اضافه وزن شوید و لازم است سبک زندگی تان را تغییر دهید. با یکی از دوستانتان بحث تندی دارید که باعث می شود کمی ناراحتی میان شما پیش بیاید اما لازم است همین امروز با هم صحبت کنید و دلخوری ها را تمام کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

احساس می کنید حقیقتی وجود دارد که اطرافیانتان از شما پنهان کرده اند و این مسئله برای شما ناراحت کننده است زیرا حس می کنید حس اعتماد میان شما از بین رفته است. بهتر است بیش از حد در این زمینه کنجکاوی نکنید و صبور باشید زیرا دیر یا زود حقیقت مشخص خواهد شد و شما متوجه موضوع می شوید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

رویاها و اهداف بزرگی در سر دارید اما کار بزرگ, هزینه و زمان زیادی می طلبد و بهتر است قبل از هر اقدامی تمام مسائل را بررسی کرده و از تمام زوایبا تحقیق کنید تا متضرر نشوید. یک قرار کاری دارید که می تواند زندگی شما را دستخوش تغییر کند پس بهتر است به ظاهرتان بیش تر از معمول برسید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

امروز باید با یکی از همکاران یا رئیستان درباره ی موضوع مهمی صحبت کنید زیرا این مسئله ذهنتان را به شدت درگیر کرده است و دوست دارید حتما آن را مطرح کنید. امروز در کنار عشقتان روز آرام و شادی را سپری خواهید کرد و می توانید با هم درباره ی موضوعات مختلف صحبت کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

یکی از عزیزانتان در وضعیت بدی قرار گرفته است که دلیل آن این است که هشدارهایی که قبلا به او داده بودید را جدی نگرفته است و خود را درگیر حواشی کرده است. سعی کنید بدون آن که به او سرکوفت بزنید با او صحبت کرده و تا جایی که امکان دارد به او کمک کنید و در این شرایط در کنارش باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

امروز بیش از حد صریح و رک شده اید و ممکن است به هر حرفی واکنش تندی نشان دهید و این مسئله می تواند شما را به دردسر بیندازد. توصیه می کنیم حتما قبل از هر حرفی به خوبی فکر کنید و مواظب حرف هایتان باشید زیرا برخی حرف ها می تواند باعث دردسرتان شود و یا ارتباط شما با برخی نزدیکانتان به هم بخورد.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

گاهی حس می کنید فردی همیشهم واظب شماست اما خودش در حاشیه قرار دارد و شما توجه کمی به او دارید اما همیشه درم واقع نیاز در کنار شماست و کمک حالتان است اما با کمی دقت می توانید او را پیدا کنید. سعی کنید قدر داشته هایتان را بدانید و شکرگزار خداوند باشید زیرا غر زدن یا ندیدن زیبایی های زندگی به شما کمکی نمی کند.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

دوست دارید متفاوت باشید و متفاوت فکر کنید تا بتوانید زندگی تان را از روزمرگی خارج کنید اما نیازی نیست حتما دست به کارهای عجیب و غریب بزنید. با ایجاد یک سری تغییرات کوچک هم می توانید تاثیر خوبی بر روی خودتان و اطرافیانتان بگذارید و نتیجه ی خوبی از تلاشتان ببینید پس از همین حالا به فکر ایجاد تغییرات کوچک باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

حس می کنید شخصی که به شما نزدیک است با حرف هایش در تلاش است تا شما را از چیزی که هستید دور کند و شما را تبدیل به فرد دلخواه خودش بکند و این موضوع برای شما ناراحت کننده است. شاید شما زود قضاوت کرده باشید و دلیل طرف مقابلتان چیز دیگری باشد بنابراین حتما در یک زمان مناسب با او صحبت کرده و دلیل رفتارش را جویا شوید.

فال ابجد

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف  ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

غ ۱۰۰۰

از حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ ! 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد