فال ابجد فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

علاقه ی چندانی به حضور در شبکه های اجتماعی ندارید اما گاهی اوقات برخی از آن ها می توانند ایده های خوبی به شما بدهند و بتوانید از این راه درآمد هم کسب کنید و یا کسب و کارتان را توسعه دهید. یکی از وسایل منزلتان خراب شده است که هزینه زیادی برای تعمیر آن باید پرداخت کنید اما در حال حاضر راه بهتری وجود ندارد.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

کاری که انجام می دهید را دوست ندارید و فکر می کنید در این کار استعداد چندانی ندارید اما بهتر است بدون فکر دست به کاری نزنید. اول از همه سعی کنید کاری مناسب و مورد علاقه اتان پیدا کنید و اگر این موضوع قطعی شد؛ بعد برای استعفا اقدام کنید اما در حال حاضر بهتر استک می بیشتر صبر کنید و ریسک نکنید.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

امروز مهمانانی را ملاقات خواهید کرد که می توانید ساعت ها با هم در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید و حسابی خوش بگذرانید اما در کنار آن خستگی زیادی هم برای شما خواهد داشت. شخصی قصد دارید کاری را با شما شروع کند اما شما چندان با او آشنایی ندارد پس بهتر است تا شناخت کافی از او پیدا نکرده اید؛ کار را شروع نکنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

امروز ایده های جدید به ذهن شما می رسد که می تواند کارها و مشکلاتی که برایتان پیش آمده است را تا حد زیادی رفع کند اما هم چنان باید بیشتر در این مورد فکر کنید پس بی گدار به آب نزنید. به دیدار دوستان و آشنایان خود خواهید رفت که به شما انرژی زیادی منتقل می کند و سرشار از فکرهای مثبت خواهید شد.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

دوست دارید با همسر یا دوستتان بیشتر وقت بگذرانید اما باید شرایط طرف مقابل را هم درک کنید و اگر درگیری کاری زیادی دارد؛ به او حق بدهید که نتواند وقت چندانی را با شما بگذراند. قصد دارید یک دور همی دوستانه ترتیب دهید که به همین دلیل نیاز است که کمی به خرید بروید تا کارهایتان را کمی جلو بیندازید و بتوانید به همه ی کارها برسید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

به دنبال راهی هستید تا در آمد خود را افزایش دهید.هر چند ایده های زیادی در سر دارید اما بدون توانایی نمی توانید آن ها را اجرایی کنید پس سعی کنید توانایی خود را بهبود ببخشید. به زودی با شخصی ملاقات می کنید که مدت ها منتظر او بودید و  این دیدار می تواند زندگی شما را با تغییرات زیادی همراه کند.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

موانعی بر سر راه شما قرار دارد که گاهی شما را نا امید می کند اما به یاد داشته باشید مسیری که در آن قدم گذاشته اید از این موانع زیاد دارد اما پایان خوب و سودمندی هم خواهد داشت. توصیه ی ما به شما این است که به سلامت خود بیشتر اهمیت بدهید و در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

انگیزه ی زیادی برای شروع کارهایتان دارید و دوست دارید در این راه با دیگران هم همکاری و مشارکت داشته باشید. امروز فرصت خوبی است که به چند نفر پیشنهاد همکاری دهید و از اهدافتان با آن ها صحبت کنید. امیدوار باشید زیرا در بین آن ها افرادی هستند که افکار و ایده هایی مشابه با شما دارند و می توانید با هم همکاری موفقی داشته باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

گاهی فکر می کنید به اندازه ای که لایق آن هستید؛ مورد توجه قرار نمی گیرید و تلاش های شما را دیگران درک نمی کنند. سعی کنید حرف ها و نگاه دیگران بر روی شما اثر نگذارد و فقط به اهداف و آرزوهایتان فکر کنید و در این راه قدم بردارید. به زودی دیگران هم متوجه خلاقیت و استعدادهای شما خواهند شد.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

شما بیماری جزئی را پشت سر گذاشته اید و حالا زمان آن است که کارهای روزمره ی خود را از سر بگیرید اما مواظب باشید که در کار کردن زیاده رو نکنید و به سلامت خود هم اهمیت بدهید. قصد دارید یک معامله ی تجاری انجام دهید اما بهتر است قبل از هر گونه امضای قرار دادی, به خوبی فکر کنید و تمام شرایط را بررسی کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

دوست دارید در خانه اتان تغییراتی ایجاد کنید و این کار می تواند روحیه ی شما و بقیه ی اعضای خانه را هم تغییر دهد پس بهتر است از همین حالا دست به کار شوید. در یک دورهمی دوستانه شرکت می کنید تا با دوستان قدیم خود ملاقات کنید و این دیدار می تواند چیزهای جالبی را به شما یاد آوری کند.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

در کارتان موفقیت قابل قبولی کسب کرده اید و به همین دلیل حسابی خوشحال هستید. خوب است که این موفقیت را با اعضای خانواده اتان جشن بگیرید و چند ساعتی را در کنار هم سپری کنید. دوست دارید در یک کلاس هنری شرکت کنید و اطلاعات خود را در رابطه با موضوعی بالا ببرید پس از امروز به دنبال یک اموزشگاه مناسب بگردید.

فال ابجد فردا

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف  ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

غ ۱۰۰۰

از حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ ! 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد