پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا دوشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳ | هوای خوزستان فردا چجوریه؟

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا دوشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا دوشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳  | هوای خوزستان فردا چجوریه؟
صفحه اقتصاد -

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده غالب جوی در هفته جاری، پدیده شرجی صبحگاهی و شامگاهی و مه آلود شدن استان است.

خوزستان شرجی و مه آلود می‌شود

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز یکشنبه بیان کرد: بررسی نقشه های پیش یابی، نشان دهنده نفوذ جریانات جنوبی و مرطوب از اواخر وقت امروز به سواحل شرقی استان است. 

که با گسترش این جریانات به مناطق مرکزی، نوار ساحلی و مناطق جنوبی از فردا دوشنبه تا اواخر هفته به ویژه در صبحگاه و شامگاه، افزایش رطوبت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: دراین مدت به ویژه طی روز سه شنبه مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی و مرکزی و رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال شرق دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۱ و ایذه با ۱۲.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۸.۱ و حداقل ۱۹.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرده بود که از روز جمعه تا اوایل هفته جاری، کاهش ۲تا ۴ درجه ای دما مورد انتظار است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد