رئیس عملیات راهور ناجا در نشست هم اندیشی پلیس و نهادناظر صنعت بیمه:

صنعت بیمه نقطه اتکا و امید بخش جامعه به شمار می آید

صنعت بیمه یک صنعت اعتمادزا، اطمینان بخش و امیدآفرین است که سنگ صبور بخش های تولیدی، خدماتی و سایر آحاد جامعه محسوب می شود.

صنعت بیمه نقطه اتکا و امید بخش  جامعه به شمار می آید
صفحه اقتصاد -

سردار محمد باقر سلیمی _ رئیس عملیات راهور _ با اعلام این مطلب افزود: در راستای تسهیل اجرای طرح کروکی برخط تاکنون ۴۸۰۰ دستگاه تبلت برای تجهیز سامانه کروکی آنلاین از سوی صنعت بیمه در اختیار پلیس قرار گرفته و در ۲۹ استان کشور و همچنین مناطق آزاد در حال استفاده است.

به گزارش اداره کل روبط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، وی با بیان این مطلب که بیش از هشت هزار نیروی پلیس به شکل مستقیم و غیرمستقیم در بخش کروکی تصادفات فعالیت دارند، اظهار داشت: تکمیل فرایند ارتباط برخط شعبات بیمه و پلیس از مهمترین مولفه هایی است که می تواند روند ارزیابی و پرداخت خسارت را سرعت ببخشد.

رئیس عملیات راهور با تقدیر از همراهی و هم افزایی نهادناظر و بدنه صنعت بیمه با نیروی پلیس، خاطرنشان کرد: ارتباط گسترده با وزارت بهداشت برای پیگیری وضعیت مصدومان تصادفات در دست پیگیری است و به زودی نهایی خواهد شد.

وی در پایان از روابط عمومی های دو نهاد و همچنین رسانه ها خواست تا برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی در حوزه کروکی های برخط، تلاش کنند.

شایان ذکر است در نشست یادشده، رئیس کل بیمه مرکزی و فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا نیز در خصوص موضوعات مشترک دو دستگاه، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد