پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ | بورس دوشنبه صعود می کند یا سقوط؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است. بورس دوشنبه صعود می کند؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ | بورس دوشنبه صعود می کند یا سقوط؟
صفحه اقتصاد -

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد ایستاد.

بورس دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به کدام سو می رود؟ 

شاخص هم وزن با یک هزار و ۱۶۰ واحد افزایش به ۷۳۹ هزار و ۸۱۵ واحد رسید. نمادهای «شپنا، فملی و تاپیکو» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «قاسمین و سدشت» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۲۳ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۴۳۹ واحد رسید. نمادهای «آریا، وسپهر و فزر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

بورس فردا ۲۳ بهمن ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

اخبار مهم بورس فردا ۲۳ بهمن ماه| از خبر عرضه اولیه دو نماد تا افزایش سرمایه چند نماد و خبر خودرویی

۱- معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت: یکی از شیوه‌های ما برای پرداخت مطالبات قطعه‌سازان توسط خودروسازان، عرضه خودرو با قیمت ۵ درصد زیر نرخ بازار بود تا از محل درآمد حاصل از آن، خودروسازان بخشی از مطالبات قطعه‌سازان را بپردازند، اما این طرح اثر منفی بر بازار گذاشت، بنابراین مسکوت ماند.

۲- نماد شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون در بورس تهران درج شد: شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون با نماد "فبیستون" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

۳- فگستر: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان / درصد افزایش سرمایه: ۳۳ درصد

۴- عرضه اولیه سهام شرکت نشاسته و گلوکز آردینه به روش ترکیبی در نماد معاملاتی آردینه در بازار دوم فرابورس ایران در تاریخ چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲،

۵- حگردش: پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت ریل گردش ایرانیان

درصد افزایش سرمایه: ۱۱ درصد/ محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته

۶- دعوت به مجمع فولاد: جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار میگردد.

۷- هفتمین حراج حضوری شمش طلا سه شنبه ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.

۸- نماد معاملاتی سپرده هشتمین نماد در بازار توافقی فرابورس درج شد.

۹- معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی در سال آینده: رئیس سازمان برنامه: معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی اعم از سپرده‌های اشخاص حقوقی و حقیقی به‌موجب قانون مالیات‌های مستقیم مصوب و برقرار شده و بدون هیچ‌گونه تغییری در سال آینده ادامه خواهد یافت.

۱۰- خرید کالا، تجهیزات و ماشین‌آلات از پرداخت حق‌بیمه معاف شد.

۱۱- وزارت صمت: قیمت کارخانه‌ای خودرو تغییر نمی‌کند

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز بورسی هفته جاری یعنی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد ایستاد. و منفی شدن شاخص فرابورس امکان صعود بورس روز دوشنبه دور از انتظار نیست، البته ممکن است دوباره به سمت ریزش میل داشته باشد،چون همانطور که سابقه بورس طی روزهای اخیر نشان می دهد ناگهان تغییر مسیر می دهد، بنابراین  باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بورس روند اوج را در پیش خواهد گرفت یا سقوط؟. آیا بورس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه پرواز می کند؟ 

همانطور که پیش تر گفته ایم بورس به طور کامل قابل پیش بینی نیست، و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

بورس دوشنبه چه می شود؟ بورس دوشنبه به سمت اوج می رود یا سقوط؟ با این رفتار دوگانه بورس به سمت سقوط پیش می رود یا صعود؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد