پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ | بورس دوشنبه صعود می کند یا سقوط؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است. بورس دوشنبه سقوط می کند؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ | بورس دوشنبه صعود می کند یا سقوط؟
صفحه اقتصاد -

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن) با ۱۰ هزار و ۹۰۲ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۸۱ واحد رسید.

شاخص هم وزن با ۸۸۲ واحد کاهش به ۷۳۶ هزار و ۶۴۵ واحد رسید. نمادهای «تاپیکو، فولاد، شپنا، شستا، فملی، کگل و پارسان» بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و همگی باعث افت شاخص بورس شدند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۷۳ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۵۰۴ واحد رسید. نمادهای «وسپهر، خاور، مادیرا و فصبا» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس دوشنبه

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز بورسی هفته جاری یعنی روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با ۳ هزار و ۸۱۲ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۴ واحد و روز یکشنبه با ۱۰ هزار و ۹۰۲ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۸۱ واحد رسید، بنابر این احتمال کاهش بورس روز دوشنبه با توجه به اوضاع بد بورس، دور از انتظار نیست، البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بورس روند افزایش را در پیش می گیرد یا سقوط؟. آیا بورس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه سبزپوش می شود؟ 

بارها نیز گفته ایم که بورس بیشتر اوقات رفتار دوگانه ای دارد و به طور کامل قابل پیش بینی نیست، احتمال اینکه در این هفته شاخص کل بورس نیز وضعیت خوبی نداشته باشد، وجود دارد و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

بورس دوشنبه چه می شود؟ بورس دوشنبه به سمت صعود می رود یا سقوط؟ با این رفتار دوگانه بورس به سمت صعود پیش می رود یا سقوط؟ 

آیا بورس فردا قرمزپوش می شود؟

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمود

    بورس در حالت سر در گمی قرار گرفته و فعلأ بلاتکلیف می باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان