حضور بانک سرمایه در همایش روابطعمومیهای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، هلدینگها و شرکتهای تابعه
مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، رئیس اداره روابط عمومی بانک سرمایه و سایر مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه این موسسه روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ در محل ساختمان مرکزی این صندوق برگزار شد.

در این مراسم، علی صادقی، مدیرعامل این موسسه در سخنانی ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، موضوع همافزایی در میان روابطعمومیهای مجموعه موسسه در زمینه اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به اعضا را بسیار مهم دانست و بیان داشت: همدلی و همگرایی در روابطعمومیهای مجموعه موسسه موضوع بسیار مهمی است، بنابراین باید به عنوان یک کل واحد در اطلاعرسانی عمل کنیم و فعالیتهای همدیگر را تقویت کنیم.
مدیرعامل موسسه با اشاره به اهمیت تکریم فرهنگیان به عنوان ذینفعان و سهامداران اصلی این مجموعه، تصریح کرد: فلسفه وجودی و بقای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود اعضا وابسته است. بنابراین، تکریم و احترام به این سرمایههای انسانی، نه تنها یک وظیفه اخلاقی، بلکه یک ضرورت استراتژیک است.
وی در پایان با اشاره به نقش و اهمیت هوش مصنوعی در حوزههای مختلف، یادآور شد: نقش هوش مصنوعی را در روابطعمومی جدی بگیرید و از این ابزار بسیار مهم و گسترده برای انجام ماموریت خود استفاده کنید.
عباس صیادیزاده معاون امور شرکتهای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در همایش «روابطعمومی هوشمند و آیندهنگر» با اشاره به اینکه فناوری و تحولات دیجیتال، سبک ارتباطات و مدیریت روابطعمومی را دگرگون کرده است، گفت: روابط عمومی هوشمند تنها یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت برای همه سازمانها و نهادها است.
معاون امور شرکتهای موسسه با اشاره به اینکه هوش مصنوعی یکی دیگر از ابزارهای بسیار مهم برای مدیریت روابطعمومی است، گفت: این ابزار یک دستیار قدرتمند است که میتواند در تولید خودکار محتوا، تحلیل احساسات و … به شما کمک کند.
صیادیزاده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد راهکارهای تحقق روابطعمومی هوشمند اظهارد اشت: استفاده از پلتفرمهای مدیریت محتوا و ابزارهای CRM جهت ارتباط با مشتریان، استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند سیستمهای مانیتورینگ شبکههای اجتماعی، رباتهای تحلیل محتوا و … فضای موثری برای عملکرد روابطعمومیها ایجاد میکند.
وی تصریح کرد: روابطعمومی هوشمند، هنر پیشبینی، انعطافپذیری و نوآوری است. بنابراین آینده از آن سازمانهایی است که بادادهها زندگی میکنند، با فناوری همگام میشوند و قلب خود را به روی مخاطبان میگشایند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم، کارگاه آموزشی با محوریت « مهارت های سواد رسانهای» برگزار شد که طی آن، مباحثی در زمینه تحلیل محتوای رسانهای، مواجهه با اخبار جعلی و اصول تعامل حرفهای در فضای مجازی ارائه گردید.
نظر شما