نوید محمدزاده و محسن تنابنده با یکدیگر باجناق شدند!

محسن تنابنده و نوید محمدزاده اولین همکاری مشترک خود را با رامبد جوان در فیلم زودپز آغاز کردند.

نوید محمدزاده و محسن تنابنده با یکدیگر باجناق شدند!
صفحه اقتصاد -

فیلم جدید رامبد جوان با نام زودپز به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و با حضور بازیگرانی همچون: محمود جعفری، نوید محمد زاده و محسن تنابنده ساخته می‌شود .

داستان فیلم زودپز:

در فیلم زودپز تنابنده و محمد زاده بایکدیگر باجناق هستند و محمود جعفری نقش پدر زن آن‌ها را ایفا می‌کند.

داستان فیلم در بحبوحه موشک‌ باران تهران در سال ۱۳۶۷ روایت شده و از جایی آغاز می‌شود که محمود جعفری پس از ترکیدن زودپز زخمی شده و با شدت جراحات وارده فوت می‌‌کند.

دو داماد او که افرادی قالتاق و سو‌استفاده گر هستند تصمیم می‌گیرند تا به جای بردن جنازه او به قبرستان، او را در خانه‌ای که در اثر حمله صدامیان آسیب دیده قرار داده و با جا زدن پدر زن متوفی خود به عنوان شهید از این موقعیت سواستفاده کنند غافل از آنکه این مساله اتفاق‌هایی جدید را رقم می‌زند.

پروژه سینمایی «زودپز» پیش‌تر از این اعلام‌شده بود قرار است مهدی نادری کارگردانی آن را برعهده داشته باشد، با کارگردانی رامبد جوان کلید خورده است.

زود پز فیلم جدید رامبد جوان

«زودپز» راهی «فجر» می‌شود؟

یکی از کنجکاوی‌ها درباره پروژه‌های در دست تولید این روز‌های سینمای ایران، نسبت آن‌ها با جشنواره فجر پیش روست و اینکه آیا می‌توان در انتظار رونمایی و خبرسازی آن‌ها در این رویداد سینمایی باشیم؟ این کنجکاوی به‌ویژه درباره فیلم‌های کمدی پررنگ‌تر هم می‌شود.

رامبد جوان که چند سال پیش و زمان ساخت فیلم «قانون مورفی» در گفت‌وگویی با صراحت اعلام کرده بود «هیچ‌گاه از فجر قهر نمی‌کند» درباره حضور فیلم‌های کمدی در جشنواره فجر معتقد است: «جشنواره‌های بزرگ اصولاً فیلم‌های کمدی را کمتر تحویل می‌گیرند و از نظر من واقعاً این نگاه، نگاه درستی نیست. البته هستند فیلم‌های کمدی‌ای که ساختار ویژه‌تر و قصه خاص‌تری داشته‌اند و در جشنواره‌ها هم دیده شده‌اند. این اتفاق در جشنواره فجر رخ داده است. مثل فیلم «ورود آقایان ممنوع» که برای اولین بار بازیگر زنش برای یک فیلم کمدی سیمرغ بهترین بازیگری را گرفت. پس نمی‌توان گفت که مطلقاً نسبت به فیلم‌های کمدی بی‌توجهی می‌شود.»

جوان در موضع‌گیری مشخص‌تر درباره حس خودش نسبت به «فجر» هم گفته بود: «من همیشه نسبت به همه جشنواره‌های سینمایی حس خوبی داشته و دارم. همواره هم برایم مهم بوده فیلمی بسازم که در جشنواره حضور داشته باشد. البته اصولاً میزان دل‌بستگی‌ام به جشنواره به آن صورت هم نیست.»

نزدیک به پنج سال از این موضع‌گیری‌ها می‌گذرد و اتفاقات بسیاری هم برای رامبد جوان و هم برای جشنواره فجر رخ داده است؛ جشنواره فجر که در یکی دو سال اخیر با بحران جدی اعتباری در میان سینماگران مواجه است، آیا می‌تواند اولین ویترین رونمایی از «زودپز» با ترکیب ستارگانش باشد یا این فیلم هم مانند بخش عمده‌ای از فیلم‌های تعیین‌کننده در گیشه سینما‌ها در سال‌های اخیر، از مسیر خارج از جشنواره فجر، راهی اکران عمومی می‌شود؟

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد