زمان پخش و تکرار سریال پایانگونه ها از شبکه امید + خلاصه داستان و اسامی بازیگران آن

سریال پایانگونه ها از سریال های علمی تخیلی است که مناسب سنین نوجوانان می باشد این سریال از شبکه امید حال پخش است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

زمان پخش و تکرار سریال پایانگونه ها از شبکه امید + خلاصه داستان و اسامی بازیگران آن
صفحه اقتصاد -

سریال “پایانگونه ها” در ژانر علمی-تخیلی، اکشن و ماجراجویی قرار دارد و به کارگردانی مشترک ملانی اور، استیون رینولدز، آنی بردلی و جی.جی. جانسون (Melanie Orr، Stephen Reynolds، Annie Bradley و J.J. Johnson) در سال 2020 در کشور کانادا تولید شده است.

سریال پایانگونه ها توسط سرویس استریم Hulu در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و سایر کشورها به صورت همزمان و اینترنتی پخش شده است. نظرات مختلفی از سوی مخاطبان درباره‌ی این سریال به دست آمده است و برای جوانب مختلفی از تولید این مجموعه مثل فضاسازی، طراحی لباس، طراحی چهره، فیلمنامه، داستان تخیلی، سکانس‌های اکشن و جلوه‌های ویژه، تحسین شده است.

زمان پخش سریال پایان گونه ها 

سریال پایانگونه ها از ۱۵ آبان، شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۱۰ (هرشب) و تکرار آن را در ساعات ۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ از شبکه امید پخش می‌شود.

سریال پایانگونه ها1

خلاصه داستان سریال پایان گونه ها

داستان سریال “پایانگونه ها” از لحظه‌ای آغاز می‌شود که یک فضاپیما به نام “محموله پایانگونه” در مزرعه‌ی آقای لئوپولدز سقوط می‌کند. چهار فرزند خوانده‌ی آقای لئوپولدز، جولیا، جانی، تبی و فین، به سرعت به محل سقوط حضور می‌یابند و در کمک بیگانگان داخل فضاپیما، سعی می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند.

محموله پایانگونه، مجموعه‌ای از آخرین حیوانات و موجوداتی است که به طور موقت به اندازه‌ی کوچکی تغییر شکل داده شده‌اند تا بتوانند حمل و نقل شوند. اما با سقوط فضاپیما، برخی از پایانگونه‌ها به اندازه اصلی واقعی خود برگشته‌اند. بیگانگان به چهار فرزند خوانده یاد می‌دهند که چگونه تغییر شکل حیوانات را انجام داده و آن‌ها را به قفس‌هایشان بازمی‌گردانند.

آقای لئوپولدز، صاحب مزرعه و پدر فرزندان، از این همه اتفاق رخ داده بی‌خبر است. فیل، یک دستگاه ردیابی دارد و در حالی که ردیاب به سمت مزرعه در حال حرکت است، او نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا به سرعت به محل سقوط برسد. همچنین پلیس و تیم مسیریابی فضاپیمای دولتی نیز در راه هستند، تلاش می‌کنند تا به محل سقوط برسند و موضوع را بررسی کنند. تنش و هیجان در انتظار آقای لئوپولدز و داستان در پیش است …

سریال پایانگونه ها2

اسامی بازیگران سریال پایانگونه ها

کیل فرین

میکلا لوچی

لویزا ژو

کامایا فیربرن

نیل کرون

آیشا منصور گونسالوس

ادیسن گرنت

اوین اولادجو

وارون سارانج

سریال پایانگونه ها چند قسمت است؟

این سریال در ۲۴ قسمت، ۲۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد