مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس استان ها و شهرستان ها در روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

ساعت آغاز به‌کار مدارس کل کشور فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۳ رمضان) ساعت ۹ صبح خواهد بود.

تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان چهارشنبه ۱۵فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۱۵فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه چهارشنبه ۱۵فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان چهارشنبه ۱۵فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز چهارشنبه ۱۵فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک چهارشنبه ۱۵فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد