مدارس سمنان فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سمنان شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس سمنان فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس سمنان شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس سمنان فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سمنان شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس سمنان شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس سمنان فردا شنبه اعلام نشده است. 

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: جوی پایدار همراه با افزایش غلظت غبار و آلاینده‌ها در نیمه غربی و نواحی صنعتی و افزایش هفت تا ۱۰ درجه سانتیگرادی دمای هوا در پایان هفته برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

ایرج مصطفوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی افزایش غلظت غبار و آلاینده‌های جوی و کاهش نسبی کیفیت هوا و وزش باد شدید برای پایان هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

این مسوول ادامه داد: سامانه بارشی خاصی در استان سمنان در روزهای پایان هفته فعالیت ندارد و با پایداری جوی غلظت آلاینده ها به ویژه در نقاط صنعتی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان اظهار کرد: از شنبه پیش رو بارش پراکنده باران و وزش باد همراه با تغییرهای جزیی دما در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی می‌شود.

مصطفوی با اشاره به آمار جوی شبانه‌روز گذشته گفت: پرور در مهدیشهر با دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و ایوانکی گرمسار با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان سمنان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان اضافه کرد: بیشینه و کمینه دمای شهر سمنان نیز برای روزهای پایانی این هفته به طور میانگین ۱۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اطلاع از وضعیت هوا نقشی مهم در تصمیم‌گیری برای مسافرت‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

استان سمنان به دلیل موقعیت جغرافیایی گلوگاه اتصال استان‌های شمالی به استان‌های جنوبی کشور محسوب می‌شود و سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در محور غربی- شرقی کشور از این استان عبور می‌کنند.

استان سمنان با پایتخت و هفت استان مهم کشور شامل قم، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و مازندران همجوار و دارای بیش از یکهزار و ۸۳۳ اثر تاریخی، فرهنگی، طبیعی و معنوی شناسایی شده است که اطلاع از وضعیت هواشناسی به مسافران در داشتن سفری ایمن و انتخاب «استان هفت اقلیم سمنان» برای مقصد گردشگری کمک می‌کند.

استان سمنان در نوار شمالی دارای مناطق نمونه گردشگری با آب و هوای کوهستانی و معتدل مانند شهمیزراد در شهرستان مهدیشهر و بسطام در شهرستان شاهرود است و از سوی دیگر نقاط بکر کویری در بخش میانی و جنوبی این استان قرار دارد که بخش‌هایی از شهرستان‌های سمنان، سرخه، آرادان، دامغان و گرمسار را شامل می‌شود که هر کدام از این اقلیم‌ها دارای آثار تاریخی و نقاط گردشگری طبیعی است.

هواشناسی استان سمنان برای بسطام و شهمیرزاد به ترتیب کمینه دمای ۳ و چهار درجه سانتیگراد بالای صفر برای آخر هفته جاری پیش‌بینی کرده است.

رضوان در شهرستان میامی از جمله مناطقی در استان سمنان محسوب می‌شود که بیش از مناطق دیگر از رحمت الهی برخوردار است و ارتفاعاتش جزو مناطق سردسیر محسوب می‌شود و هواشناسی استان پایان هفته، میانگین کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر هوای ابری همراه با وزش باد در این نقطه پیش‌بینی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد