مدارس سمنان فردا یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سمنان ۱۹ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس سمنان فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس سمنان فردا یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سمنان ۱۹ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

براساس بررسی های خبرنگار ما تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس سمنان فردا یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. 

طبق اعلام سازمان هواشناسی شاخص آلودگی هوا در مرکز استان سمنان عدد ۱۳۷ را نشان می‌دهد و این یعنی دوباره آلودگی هوا در مرکز و نقاط صنعتی استان تشدید شده است.

بعد از دو روز که شاخص آلودگی هوا در مرکز استان سمنان قدری رو به کاهش گذاشته بود دوباره از صبح شنبه آلاینده‌ها در شهرستان سمنان و نقاط صنعتی غرب استان افزایش یافته‌اند.

هفته گذشته آلودگی هوا به بیش از ۱۵۷ نیز رسید و مدارس سمنان و برخی نقاط دیگر استان سمنان را تعطیل کرد حالا اما مردم امیدوار هستند که سامانه بارشی که از فردا وارد مرکز و نواحی غربی استان می‌شود بتواند قدری از آلودگی بکاهد.

از آنجا که سمنان شهر پر جمعیتی نیست، کارخانه‌ها و صنایع مقصر اصلی آلودگی هوا هستند آلودگی که به واسطه پدیده وارونگی تشدید نیز شده و در یک نقطه متمرکز می‌شود در نتیجه کیفیت هوا را کاهش می‌دهد.

هوای سمنان امروز شنبه ابری است اما به مرور از میزان ابرها کاسته می‌شود اما از روز دوشنبه شاهد ورود سامانه کم فشار بارشی به مرکز و دیگر نواحی استان سمنان خواهیم بود پدیده‌ای که هوا را سردتر کرده و با بارش و وزش باد می‌تواند قدری از آلودگی هوا بکاهد.

هم اکنون بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان ۱۶ و شش درجه بالای صفر است اما از روز دوشنبه دمای هوا در مرکز استان کاهش نیز خواهد یافت از سوی دیگر باید گفت تمام مدارس سمنان و دیگر نقاط استان امروز شنبه باز هستند.

شاخص آلودگی در شاهرود ۶۰ است که البته این شاخص باید زیر ۵۰ واحد باشد هر چند شرایط وارونگی هوا در این امر بی تأثیر نیست. بیشینه و کمینه دمای هوای دیار شاهوار ۱۲ و دو درجه بالای صفر اعلام شده و پدیده خاص جوی امروز در آسمان این شهرستان مشاهده نمی‌شود.

در گرمسار نیز شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم پدیده‌ای که تا دوشنبه نیز در این منطقه وجود دارد اما با ورود سامانه کم فشار بارشی به گرمسار کم کم وضعیت بهبود پیدا می‌کند از دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد گرمسار شده و به خصوص در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه باید منتظر بارش باران در این شهرستان بود.

برای مهدیشهر امروز آسمان ابری همراه با افزایش ابر پیش بینی شده است بیشینه و کمینه دمای هوای مهدیشهر ۱۲ و سه درجه بالای صفر اعلام شده و کم کم از میزان ابرها از بامداد یکشنبه کاسته می‌شود. دامغان نیز آسمان نیمه ابری دارد دماسنج‌ها روی عدد شش ایستاده‌اند.

بیشینه و کمینه دمای هوای دامغان ۱۳ و شش درجه بالای صفر است و به مرور از میزان ابرها نیز کاسته خواهد شد بیشینه و کمینه دمای هوای دیار صد دروازه برای فردا ۱۴ و چهار درجه بالای صفر است دامغان همچنین از پس فردا کم کم میزبان سامانه جدید بارشی خواهد بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد