پیش بینی وضعیت آب و هوا تهران فردا جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۴٠۲ | تهرانی ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا تهران فردا جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا تهران فردا جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۴٠۲ | تهرانی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن‌ماه) ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و بارش برف گاهی مه رقیق و رگبار باران با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۴ بهمن‌ماه) نیمه‌ابری و مه رقیق به تدریج وزش باد و کاهش ابر در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوا استان تهران فردا جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۴٠۲ 

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (12 بهمن‌ماه) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

کیفیت هوای تهران امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین 71 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین 62 و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش نیروهای خدمات شهری و استقرار تجهیزات برف‌روبی در معابر پایتخت همزمان با بارش‌ها در ساعات اخیر خبر داد.

علیرضا جعفری از آغاز بارش برف در مناطق شمالی پایتخت از ساعاتی قبل خبر داد و گفت: خوشبختانه با وجود بارش برف، تردد در مناطق شمالی روان است و مشکلی تاکنون به وجود نیامده است.

وی با اعلام اینکه نیروهای خدمات شهری همراه تجهیزات و ماشین‌آلات در سطح بزرگراه‌ها و معابر مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: گشت‌های کنترل نیز دائماً بر نحوه خدمات‌رسانی و وضعیت معابر نظارت دارند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، جعفری افزود: در حال حاضر با وجود بارش، تردد در بزرگراه یادگار امام (ره) در منطقه یک، بزرگراه ارتش و دیگر معابر مناطق شمالی و همچنین معابر منطقه ۲۲ بدون مشکل خاصی در جریان است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد