با این روش ها کاهش قیمت میلگرد را رقم بزنید!

قصد داریم تا بدون حرف اضافه، کوتاه ترین پاسخ کامل را به این سوال بدهیم. پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

با این روش ها کاهش قیمت میلگرد را رقم بزنید!
صفحه اقتصاد -

 

خرید میلگرد، تیرآهن و آهن آلات بخش مهمی از هزینه های ساخت و ساز را در بر می گیرد. اگر بتوان در این هزینه ها صرفه جویی کرد، بخش قابل توجهی از بودجه لازم برای فرایند اجرایی کاهش می یابد. اما سوال اینجاست که چطور می توان به این هدف رسید؟

در این مطلب که توسط تیم تحریریه اصفهان اهن اپادانا تهیه شده، قصد داریم تا بدون حرف اضافه، کوتاه ترین پاسخ کامل را به این سوال بدهیم. پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

چه عواملی بر هزینه خریدار میلگرد اثر می گذارد؟

توجه به چند نکته در زمان خرید میلگرد، می تواند هزینه های مشتری را به طور قابل توجهی کاهش دهد. این موارد عبارتند از نوع محصول و ویژگی های آن، شرکت تولیدکننده میلگرد، فاصله کارخانه تا محل مورد نظر مشتری، زمان خرید محصول و ... .

رعایت چند راهکار در رابطه با هر یک از این موارد، نقش قابل توجهی در کاهش هزینه های خرید میلگرد دارد. در ادامه، همه نکات لازم برای خرید میلگرد ارزان قیمت را بیان می کنیم.

انتخاب محصول بر اساس نوع آن و نیاز مشتری

میلگرد در سایزها و گریدهای مختلفی تولید می شود. این محصول در سایز 8 تا 32 و گرید های A1 تا A4 در بازار موجود است. میلگرد گرید A1 با نام ساده هم شناخته می شود که سطحی صاف و صیقلی دارد. در مقابل، گریدهای A2 تا A4 دسته های آج دار هستند که شکل ظاهری و خواص فیزیکی و مکانیکی آن ها تفاوت دارد. در این بین، میلگرد A3 پرفروش ترین محصول بازار است.

هر یک از این مقاطع، برای کاربرد خاصی، تناسب بیشتری دارند. به عنوان مثال، میلگردی که برای ایجاد سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد با محصولی که در پی و فونداسیون سازه کارایی دارد، متفاوت است.

به همین دلیل، توصیه می شود قبل از خرید، کاربری مد نظر خود را تعیین کنید و سپس متناسب با آن، بهترین محصول را در حجم مناسب سفارش دهید. در این صورت، می توانید از هزینه کرد اضافی و هدر رفت بودجه خود جلوگیری کنید.

انتخاب کارخانه و تولیدکننده مناسب

راهکار بعد برای کاهش هزینه خرید میلگرد، انتخاب تولیدکننده مناسب است. در کشور ما کارخانه های متعددی در زمینه تولید میلگرد با کیفیت فعال هستند. آن ها برای تولید محصول از استانداردهای ملی و بین المللی پیروی می کنند. بنابراین از نظر کیفی، مقاطع تولیدی توسط کارخانه های گوناگون تا حدودی نزدیک به یکدیگر است.

البته به دلیل تامین منابع اولیه از معادن مختلف و استفاده از خط تولید با ماشین آلات و دستگاه های متفاوت، ممکن است اختلافی در کیفیت نهایی محصول کارخانه های مختلف دیده شود. در نتیجه، بهتر است قبل از خرید، آنالیز و مشخصات فنی و شیمیایی محصول کارخانه مورد نظر را بررسی کنید.

اما اگر قیمت مقاطع فولادی اولویت اول شما برای خرید محصول است، می توانید کارخانه هایی را انتخاب کنید که نسبت به رقبا قیمت کمتری را ارائه می دهند. برای این کار، می توانید از کانال های قیمت لحظه ای آهن آلات کمک بگیرید و نرخ های ارائه شده کارخانه های مختلف را مقایسه کنید.

نکته بعد در انتخاب کارخانه، فاصله آن تا محل مورد نظر شماست. هر چه این فاصله کمتر باشد، هزینه حمل و نقل به طور چشمگیری کاهش می یابد. پس سعی کنید تولیدکننده ای را انتخاب کنید که ضمن داشتن استانداردهای مورد نظر شما، کمترین فاصله را با محل تحویل بار داشته باشد.

انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل

خرید محصول بخش قابل توجهی از بودجه مورد نیاز برای تامین آهن آلات پروژه را شامل می شود. اما بخش مهم دیگری از این هزینه ها، مربوط به حمل و نقل کالاست. به همین دلیل، انتخاب شرکت مناسب برای حمل بار می تواند راهکار دیگری برای کاهش قیمت تمام شده میلگرد باشد.

در این راستا، می توانید شرکت های حمل و نقل مختلف و البته معتبر را بررسی کرده و از بین آن ها، موردی که کمترین قیمت را ارائه می کند، انتخاب کنید. نکته مهم این است که اگر میلگرد مورد نیاز خود را از تامین کنندگان معتبر تهیه کنید، خدمات مربوط به حمل و نقل هم برای شما فراهم می شود. در نتیجه، کار شما در مسیر خرید میلگرد ساده تر خواهد بود.

خرید میلگرد در بهترین زمان

همیشه زمان خرید محصول کمک قابل توجهی به خریداران در جهت صرفه جویی کرده است. خرید در بهترین کانال قیمت میلگرد به شما کمک می کند تا مقطع مورد نیاز خود را در پایین ترین قیمت ممکن تهیه کنید. اما چطور باید کف قیمت میلگرد را پیدا کرد؟

برای این کار، می توانید از افراد خبره بازار کمک بگیرید. معمولا فعالان با تجربه بازار می توانند بر اساس اخبار و وقایع روز، قیمت محصول را در روزهای آینده پیش بینی کنند. اگر شخص قابل اعتماد و مطمئنی را در این حوزه ندارید، می توانید از کارشناسان اصفهان آهن کمک بگیرید. فقط کافیست با تیم ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

333

خرید از تامین کننده معتبر

بخش مشکل خرید مقاطع فولادی، تهیه مستقیم آن از کارخانه است. بسیاری از کارخانه ها امکان فروش مستقیم به خریدار را ندارند. در عوض، می توان محصول آن ها را در بورس خریداری کرد. البته این شیوه هم قوانین و مقررات خاص خود را دارد. برای رهایی از این دشواری ها، می توانید از تامین کنندگان فعال در بازار محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

با توجه به تعدد شرکت های حاضر در این عرصه، بهتر است موردی را انتخاب کنید که در کنار تامین محصول با بهترین قیمت، امکانات دیگری از جمله حمل و نقل، پرداخت آنلاین و ... را هم در اختیار شما بگذارد.

شرکت اصفهان آهن آپادانا به عنوان یکی از فعالان قدیمی بازار، تنها بازرگانی فعال در کشور است که امکان خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است. اگر قصد خرید در کوتاه ترین زمان را دارید، می توانید از طریق سایت اصفهان آهن، محصول مورد نظر را سفارش دهید.

از این طریق، می توانید علاوه بر خرید محصول کارخانه های داخلی، از بین نمونه های وارداتی نیز انتخاب کنید. برای مثال، می توانید پس از اطلاع از کاهش یا افزایش قیمت تیرآهن چینی، می توانید این محصول را به نرخ روز تهیه کنید.

به طور کلی، برای خرید میلگرد با کمترین هزینه ممکن، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. در این مطلب، مواردی را بررسی کردیم که بر هزینه خرید شما اثر می گذارند. با رعایت نکات گفته شده، می توانید میلگرد را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد