صفحه اقتصاد گزارش می دهد:
همه چیز درباره برند سان استار + تاریخچه و فعالیت ها
توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند سان استار (متعلق به شرکت زرین جم مارینا) در صفحه اقتصاد منتشر شد!
![همه چیز درباره برند سان استار + تاریخچه و فعالیت ها](https://cdn.safheeghtesad.ir/thumbnail/MTkxMAJ1gNNm/6jK1xLTWnsc4J8wuaJy0GBySxWKkPo7DPsxA4PYFGTYaNU4-iYx7_RnflFx1mrY46BG01Dokcwkfo-rYSkvxMARgH1-9-MDxqhdDdNeRBWADTWx-RyzEjA,,/MTkxMAJ1gNNm.jpg)
در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند سان استار خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شرکت زرین جم مارینا در سال ۱۳۸۷ شمسی پایه گذاری شد. کارخانه شرکت زرین جم مارینا به مساحت بیش از صد هزار متر مربع در سال ۱۳۹۱ شمسی و در شهر صنعتی کاوه به بهره برداری رسید.
شرکت زرین جم مارینا تحت برند سان استار (این برند در سال ۱۳۹۰ شمسی متولد شد) به تولید آبمیوه ها و شربت های متنوع با استفاده از تکنولوژی های بسیار پیشرفته خطوط تولید و دستگاه های تمام اتوماتیک روز دنیا با طراحی کاملا اقتصادی می پردازد (تمامی تولیدات در این کارخانه بدون دخالت دست صورت می گیرد)! لازم به بیان این برند گامی مهم در صنعت مواد غذایی ایران برداشته است.
برند سان استار با تولید آبمیوه های طبیعی در اندازه های ۲۰۰ میلی لیتری ، ۲۴۰ میلی لیتری پالپی و ۵۰۰ میلی لیتری (کامبیدام) در ۵ طعم و ۱ لیتری (کامبیدام) در ۲۴ طعم و همچنین تولید شربت در اندازه های ۲ و ۳ کیلویی و ۷۸۰ گرمی شیشه در ۷ طعم، (به صورت کاملا پاستوریزه و هموژنیزه) به خوبی هر چه تمام در بازار داخل و همچنین خارج از ایران درخشیده است.
برند سان استار دارای یک آزمایشگاه مجهز کیفی می باشد تا همواره محصولی باکیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. سان استار درباره روند فعالیت و کیفیت محصولات تولیدی در وبسایت خود این چنین نوشته است:
" ما محصولاتی متفاوت برای گروه های مختلفی از مردم در سبد تولیدات خود داریم! بنابراین چنانچه مصرف کننده یا مصرف کنندگان، بیماری خاصی داشته باشند و یا رژیم خاصی را دنبال کنند، ما آبمیوه ۱۰۰ درصد را به آن ها پیشنهاد می دهیم. علاوه بر این، سطح تحرکات روزانه کودکان و نوجوانان بالا می باشد و آنها به انرژی بیشتری نیاز دارند! به همین دلیل ما نوشیدنی ای را به آن ها پیشنهاد می کنیم که کمی شکر به آن اضافه شده باشد و… "
کمپین #فرق_میکنه و حمایت از سیروان خسروی توسط سان استار
برند سان استار در فرآیند تبلیغات خود همواره از ایده هایی خلاقانه بهره جسته است! برای نمونه حمایت از اولین کنسرت زانیار خسروی. تبلیغات گسترده زانیار خسروی با شعار و هشتگ #فرق_میکنه توسط سان استار در اغلب بیلبوردهای شهر تهران آغاز شد و با برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی ادامه پیدا کرد…
به یاد داشته باشید یک برند بایستی از اتفاق یا رویدادی حمایت کند که آن اتفاق یا رویداد بتواند صفات مشترکی را همسو با فعالیت ها و هویت برند در ذهن مخاطب رقم بزند. این موضوع در کمپین حمایت سان استار از آلبوم سیروان به وضوح قابل مشاهده بود! در این کمپین، کنسرت آنپلاگد سیروان خسروی با حمایت خوبی از سوی مردم روبرو شد؛ کنسرتی که از روی برند سان استار حمایت شده بود. می توان گفت کنسرت آنپلاگد، خود یک نوآوری در صنعت موسیقی محسوب می شد و تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود خلق نمود.
نظر شما