صفحه اقتصاد بررسی می کند:

امیر دریادار امیر رستگاری مدیر عامل جدید صنایع الکترونیک ایران کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و فعالیت های امیر دریادار امیر رستگاری مدیر عامل جدید صنایع الکترونیک ایران (صاایران) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

امیر دریادار امیر رستگاری مدیر عامل جدید صنایع الکترونیک ایران کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و فعالیت های امیر دریادار امیر رستگاری مدیر عامل جدید صنایع الکترونیک ایران (صاایران) وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهیم داشت! با ما همراه باشید. امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حکمی امیر دریادار امیر رستگاری را به سمت مدیر عامل جدید صنایع الکترونیک ایران منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این امیر دریادار رستگاری ریاست سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را بر عهده داشت. سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی از سازمان‌ های مهم ذیل این وزارتخانه می باشد که پروژه‌ های دریایی محوله را در زمینه ی ساخت کشتی های تجاری و جنگی عملیاتی می سازد. از جمله مهم ترین و آخرین پروژه‌ هایی که در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تولید رسیده است می توان به حوض شناور ۲۰۰۰ تنی، هواناو یونس، زیردریایی غدیر، زیردریایی قائم، لندینگ کرافت ۱۲۰۰ تنی، پانتون (پل شناور) و بارج ۳۵۰۰ تنی و… اشاره کرد.

بد نیست بدانید در سال ۱۳۹۰ شمسی و برای اولين بار با حكم فرمانده معظم کل قوا، امیر رستگاری به عنوان معاون هماهنگ كننده ی نيروی دريايی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ايران منصوب شد. از سال ۱۳۹۲ نیز با حكم وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان معاون وزير و همچنین ریيس سازمان صنايع دريايی وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح مشغول به فعالیت بود.

از جمله نشان‌ های امیر دریادار امیر رستگاری می توان به نشان‌ دانش، نشان‌ ایثار، نشان‌ ورزش، نشان‌ مقدماتی، نشان‌ عالی، نشان‌ دوره اول دانشگاه افسری و همچنین نشان‌ دوره دوم دانشگاه افسری اشاره کرد.

در انتها لازم به بیان است صنایع الکترونیک ایران ( صاایران ) وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یک شرکت فعال در عرصه ی صنایع الکترونیک، اپتیک، مخابرات و تجهیزات پزشکی می باشد که در در سال ۱۳۵۴ شمسی و در شهر شیراز پایه گذاری شده است. در سال ۱۳۹۸ شمسی، شرکت صنایع الکترونیک ایران در فهرست تحریم‌ های کنگره ایالات متحده آمریکا قرار گرفت!

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد