فال روزانه فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | فال احساسی امروز بیست و نه

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است.

فال روزانه فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | فال احساسی امروز  بیست و نه
صفحه اقتصاد -

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است. باید توجه داشت که فال را نباید با طالع بینی اشتباه گرفت. طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است؛ یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد، همچنین پیشگویی درطالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌باشد (مانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی). اما در فال پیشگویی با توجه انتخاب فرد بدست می‌آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد

فال متولدین فروردین

این کارت تا حدودی کارت مشکل سازی است که هشدار می دهد شخص سومی ممکن است وارد روابطتتان شده و روی آن تاثیر بگذارد. این کارت نشان دهنده یک «مثلث عشق» است. یک شکاف و جدایی، احتمالا از نوع موقت امکان پذیر است. این کارت با جدایی مرتبط است، ولی بیشتر به شخصی (نه لزوما یک عاشق) اشاره دارد که در روابطتتان مداخله می کند.

فال متولدین اردیبهشت

این یک کارت مشکل ساز است که می تواند نشان دهنده بدبختی و آشفتگی هایی در زمینه پرسشتان باشد. کسی ممکن است همین الآن با شما مخالفت کند و ممکن است کمترین احتمال را ندهید که برایتان مشکل ساز شود. موانعی در آینده نزدیک برایتان وجود خواهد داشت، ولی قاعدتا نباید دایمی باشند.

فال متولدین خرداد

این کارت، کارت عشق و خوشبختی است! این کارت نشان دهنده یک رابطه موفق و پیشنهاد بلند مدت است. شانس دومی به شما داده می شود، بنابراین از آن استفاده کنید و لذت ببرید! این کارتی است که نشان می دهد شانس در حال روی آوردن به شما است.

فال متولدین تیر

این کارت هشدار می دهد که ممکن است کورکورانه چیزی را بپذیرید که باید بیشتر نسبت به آن محتاط باشید. مداخلاتی ممکن است وجود داشته باشد و بهتر است مواظب فریب ها و بدخواهی ها باشید.

فال متولدین مرداد

این کارت نشان می دهد که شما ممکن است در مسائل مربوط به پرسشتان دچار ناامیدی شوید. موانعی که اکنون با آنها مواجه می شوید ممکن است دایمی یا موقت باشند، ولی احتمالا رویهمرفته مسیر متفاوتی را طی خواهید کرد. اگر این مانع را از خود دور کنید، به زودی موفقیت کاملی نصیبتان می شود.

فال متولدین شهریور

این کارت، یک کارت مهم است که نشان می دهد پاداش خواهید گرفت و مشکلات اخیرتان راه را برای خوشبختی، اقبال مساعد و موفقیت باز و هموار می سازند! از خوشبختی و اخبار خوبی که این کارت برایتان می آورد، لذت ببرید.

فال متولدین مهر

این کارت یک شخص را توصیف می کند. این شخص کسی است که در موردش دارید فکر می کنید، یا کسی است که خیلی با مسئله مورد نظرتان مرتبط است یا کسی است که در آینده نزدیک وارد زندگی تان خواهد شد. این کارت نشان دهنده یک شخص مو تیره است که محبوب، مهربان و شوخ طبع می باشد. ممکن است یک ستایشگر داشته باشید!

فال متولدین آبان

پایدار باشید! پیشرفت هایی هر چند کوچک در روابطتان رخ خواهد داد. همین پیشرفت ها حتما مسائل مربوط به پرسشتان و زندگی عاشقانه تان را در آینده بهبود خواهند بخشید. سعی کنید بی صبر نباشید، چون اوضاع به آرامی بهتر می شود و به اصطلاح دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد.

فال متولدین آذر

این کارت، کارت تحقق آرزوها و رویاها است! چه چیزی می خواهید؟ این کارت نشان می دهد که آرزوهایتان تحقق خواهند یافت. لذت ببرید!

فال متولدین دی

محدودیت دیدار دارید، تو این رابطه غمگینید، اگر رفته به سمتتون دوباره برمیگرده، معجزه و خوشحالی در این رابطه دیده میشه.

فال متولدین بهمن

این کارت تغییر مثبت است. اخبار خوبی در ارتباط با مسائل مربوط به پرسشتان دریافت خواهید کرد و احتمال دارد یک هدیه ارزشمند به شما داده شود! این یک آغاز خوب است. به آنچه می خواهید، دست پیدا خواهید کرد! شانس خوب به شما روی خواهد آورد. یک ستایشگر دارید. کسی که توجه صمیمانه ای به شما دارد و او احتمالا شخصی است که در موردش دارید فکر می کنید. این شخص صادقانه به شما توجه می کند.

فال متولدین اسفند

این کارت نشان دهنده یک زن مو بور است؛ یا به معنای زنی است که علائم عنصر خاک (برج ثور، برج سنبله، یا برج جدی) در نمودارش غالب است. او ممکن است از نقطه نظر منفی کمی خودخواه باشد. همچنین ممکن است از نقطه نظر مثبت بسیار عاقل و اهل عمل باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد