فال ابجد فردا ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ | فال احساسی ۱۶ شهریور

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند.

فال ابجد فردا ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ | فال احساسی ۱۶ شهریور
صفحه اقتصاد -

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند. حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است که به قرار؛ «اَبجَد، هَوَّز، حُطّی، کَلَمَن، سَعفَص، قَرَشَت ثَخِذ، ضَظِغ»، مرتب می‌شوند. در این شیوه علاوه براینکه هر حرف دارای ارزش عددی است، هر عددی نیز دارای ارزش حرفی نیز هست و به عبارت ساده تر، علم ابجد، علم حروف و اعداد است. بر همین اساس حروف ابجد دارای ارزش عددی، روبرو هستند؛ «الف ۱، ب ۲، ج ۳، د ۴، هـ ۵، و ۶، ز ۷، ح ۸، ط ۹،‌ی ۱۰، ک ۲۰، ل ۳۰، م ۴۰، ن ۵۰، س ۶۰، ع ۷۰، ف ۸۰، ص ۹۰، ق ۱۰۰، ر ۲۰۰، ش ۳۰۰، ت ۴۰۰، ث ۵۰۰، خ ۶۰۰، ذ ۷۰۰، ض ۸۰۰، ظ ۹۰۰، غ ۱۰۰۰»، که به «حساب جُمَل» نیز معروف است.

فال ابجد فردا

فال متولدین فروردین

شخصی میخواد در زندگی تان به شما صدمه وارد کند حواستان را خوب جمع کنید تا کسی نتواند در زندگیتان شما را با شکست مواجه کند و شما را از زندگیتان نا امید کند به فعالیتتان در زندگیتان ادامه دهید.

فال متولدین اردیبهشت

به زودی مشکلات از سر راهتان برداشته می شود و شما به شادی و خوشبختی های زیادی دست پیدا می کنید غم گذشته تان را فراموش کنید در زندگیتان به پیروزی برسید.

فال متولدین خرداد

سفری در پیش دارید که باعث شادی و خوشحالی شما می شود و شما را در زندگیتان از خستگی و کسالت بیرون می آورد و در امورات زندگی تان به خوشبختی و سعادت نیز می رسید.

فال متولدین تیر

سعی کنید مراقب رفتارهایتان با شخص احساسی تان باشید که باعث می شود در زندگیتان با شکست مواجه شوید حواستان را خوب جمع کنید واز شوخی های بیهود دست بکشید.

فال متولدین مرداد

سعی کنید سرتان به کار خودتان باشد در زندگی دیگران مداخله نکنید این کار باعث می شود دیگران با شما برخورد بدی داشته باشند و شما را در بین جمع ضایع کنند و باعث شود اعتبارتان از بین برود.

فال متولدین شهریور

رابطتان با چه شخص احساسی تان به جدایی نیز ختم می شود رسوایی در پیش دارید که باعث آزار و اذیت شما میشود سعی کنید حواستان را جمع کنید دست به کار خطایی نزنید تا در زندگیتان شکست نخورید.

فال متولدین مهر

سعی کنید در زندگیتان برای خودتان صدقه بدهید بلا ای از شما رفع خواهد شد که در زندگیتان به ضررو زیانی نخواهید برخورد سعی کنید حواستان را خوب جمع کنید راه های درست را برای خود انتخاب کنید.

فال متولدین آبان

حرص و طمع در وجود شما نهفته است سعی کنید از آن دوری کنید تابه دردسرهای زیادی نیافتید و در زندگیتان با شکست مواجه نشوید به هرچه دارید قانع باشید و شکر خداوند را به جای آورید.

فال متولدین آذر

سعی کنید مال و اموال خودتان را صرف چیزهای بیهوده نکنید پس اندازی برای خود داشته باشید در آینده تان به دردتان بخورد و شما را در زندگیتان به موفقیت و پیروزی برساند.

فال متولدین دی

شما فرد کمرویی هستید واز اینکه  با کسی حرفی را بازگو کنید خجالت میکشید سعی کنید از کمرویی و خجالتی بودن خودتان دست بکشید مردمی باشید تا بتوانید به هدف های خود در زندگی تان برسید.

فال متولدین بهمن

فردی خاص و تو دل برو هستید اگر پابرجا در کار و هدف تان باشید می توانید در زندگی تان به پیروزی و موفقیت برسید وخودتان را درجامع فردی با ارزش و قدرتمند بدانید.

فال متولدین اسفند

مشکلات زندگی تان از سر راهتان برداشته می شود و شما به توفیقاتی در زندگیتان خواهید رسید که برایتان سود ومنفعتی دارد ودر امورات زندگی تان به شما کمک های زیادی می‌کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد