فال ابجد فردا ۸ شهریور ۱۴۰۳ | تقدیرمان بر اساس حروف ابجد

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند.

فال ابجد فردا ۸ شهریور ۱۴۰۳ |  تقدیرمان بر اساس حروف ابجد
صفحه اقتصاد -

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند. حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است که به قرار؛ «اَبجَد، هَوَّز، حُطّی، کَلَمَن، سَعفَص، قَرَشَت ثَخِذ، ضَظِغ»، مرتب می‌شوند. در این شیوه علاوه براینکه هر حرف دارای ارزش عددی است، هر عددی نیز دارای ارزش حرفی نیز هست و به عبارت ساده تر، علم ابجد، علم حروف و اعداد است. بر همین اساس حروف ابجد دارای ارزش عددی، روبرو هستند؛ «الف ۱، ب ۲، ج ۳، د ۴، هـ ۵، و ۶، ز ۷، ح ۸، ط ۹،‌ی ۱۰، ک ۲۰، ل ۳۰، م ۴۰، ن ۵۰، س ۶۰، ع ۷۰، ف ۸۰، ص ۹۰، ق ۱۰۰، ر ۲۰۰، ش ۳۰۰، ت ۴۰۰، ث ۵۰۰، خ ۶۰۰، ذ ۷۰۰، ض ۸۰۰، ظ ۹۰۰، غ ۱۰۰۰»، که به «حساب جُمَل» نیز معروف است.

فال ابجد فردا

فال متولدین فروردین

شاید زیاد این مهارت را نداشته باشید اما این مشکل نباید مانع حضور شما در جامعه شود. در بحث ها شرکت کنید، لبخند بزنید، با غریبه ها صحبت کنید، گروهی بیرون بروید و قرار ملاقات بگذارید. این کارهای کوچک به شما در اجتماعی شدن کمک زیادی می کنند و اعتماد به نفس و عزت به نفس تان را بالا می برند.

فال متولدین اردیبهشت

حتی پیاده روی صبحگاهی هم می تواند موثر باشد. بارها درباره فواید این ورزش از دیگران شنیده ایم. با یک لیوان آب بعد از یک پیاده روی صبحگاهی روزی پر انرژی خواهید داشت. با ورزش گردش خون کنترل می شود و همه هورمون ها در مسیر درستی جریان پیدا می کنند.

فال متولدین خرداد

هیچ چیزی سخت تر از ترک و کنترل عادت های غذایی نیست به خصوص زمانی که پیتزا و برگر جلوی چشم باشد. هوس های غذایی تان را کنترل کنید! هر چه زودتر بهتر.

از نظر علمی ثابت شده است که برنامه غذایی سالم استرس را کاهش داده و روحیه را تقویت می کند. همچنین اضطراب را از بین برده و با افسردگی مبارزه می کند.

فال متولدین تیر

محققان ثابت کرده اند کسانی که کمتر می خوابند بیشتر دچار مشکلات روانی می شوند. خواب به بدن زمان می دهد تا خود را از کارهای فکری و جسمی روزانه ریکاوری کند. همچنین باعث می شود بهتر بتوانید روی کارهای فردا تمرکز کنید. کم خوابی روی سازندگی و بهره وری شما تاثیر منفی می گذارد پس باید به موقع و به اندازه کافی بخوابید.

فال متولدین مرداد

فشار کاری، عادت های غذایی نا سالم، کم خوابی، استرس و افسردگی به اندازه کافی برای از بین بردن سلامت ذهن و جسم کافی هستند. با چک کردن سلامت تان از بیماری ها قبل از وقوع پیشگیری کرده اید. اخیرا بیماری های خونی بسیار رایج شده اند و دیابت و فشار خون بالا و پایین رایج ترین آن ها هستند. بنابراین چکاپ فشار و سطح قند خون الزامی است.

فال متولدین شهریور

پیروی از اشتیاق و احساسات نمی تواند وسیله ای برای امرار معاش باشد اما بیشتر ما این حس را در وجودمان داریم. زمانی را به انجام کارهایی که برایتان لذت بخش است اختصاص دهید. این کار انرژی تان را افزایش می دهد. هیچوقت جنبه مثبت این فعالیت ها را دست کم نگیرید.

فال متولدین مهر

مروری بر اخبار داشته باشید،لازم نیست ریز به ریز جزییات اخبار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را بدانید اما با مروری کلی بر اخبار می‌ توانید موضوعاتی برای صحبت کردن با دیگران پیدا کنید. به روز بودن در زمینه سلامت، مد، کامپیوتر، سیاست و اقتصاد جالب است. شما می‌ توانید خبرهای جدید درباره روش ‌های جدید پزشکی را به اعضای خانواده و همسایه ‌تان منتقل کنید و همیشه حرفی تازه برای گفتن داشته باشید، حرف‌ هایی که شما را در یادشان ثبت می ‌کند و آن ها همیشه شما را با خبرهای تازه به یاد می ‌آورند. شما آدمی به روز و تازه هستید و هیچ وقت پیر نمی ‌شوید.

فال متولدین آبان

حل جدول، چیدن پازل، یادگیری زبان، جور کردن یک سرگرمی همیشه ممکن نیست اما راه‌ هایی هستند برای ورزش دادن مغز. گشت و گذار در وب‌ سایت‌ ها و کسب اطلاعات جدید می ‌تواند مغز شما را تکان بدهد، در حالی که اگر هر‌ روزتان مثل دیروز بگذرد ناگهان به خودتان می ‌آیید و می ‌بینید شما مغزی دارید که 20 سالی است به روز نشده. شما با این مغز کهنه نمی ‌توانید همپای آدم‌ های امروز باشید. آدم‌ های به روز که تفاوت سنی با شما ندارند اما به دلیل اطلاعاتی که دارند با شما فاصله گرفته ‌اند، همین فاصله است که موجب می ‌شود احساس پیری و کهنگی به شما دست بدهد.

فال متولدین آذر

هر روز صبح مثل زامبی ها بیدار شدن بسیار آزار دهنده و کسالت بار است. به این سبک زندگی پایان بدهید. شروع هر روز ۱۰ دقیقه به خودتان وقت بدهید تا بتوانید برای آن روز برنامه ریزی کنید.برای هر روز یک هدف تعیین کنید. شاید همان روز به هدف تان نرسید اما مهم این است که آن روز را برای هدف زندگی کرده اید. تمام این موارد عواملی هستند که یک روز موثر برایتان می سازند. همه آن ها را به کار ببرید و برای فردایی بهتر برنامه ریزی کنید.

فال متولدین دی

بیشتر مواظب خودتان باشید،ویتامین‌ های لازم را به بدن‌ تان برسانید و غذای سالم بخورید. در خانه یا ورزشگاه برنامه ‌ای برای فعالیت بدنی ‌تان بریزید. در تنهایی ‌تان موسیقی ملایمی گوش کنید.به سلامت خیلی اهمیت بدهید و آخر هر ماه سعی کنید دندانپزشک ‌تان را ببینید و چند ماه یک بار چکاپ کنید. یادتان باشد خیلی وقت‌ ها ضعف و احساس بیماری است که موجب پیری زودرس می ‌شود. پیری که در جسم شما رخ می ‌دهد و به احساس ‌تان راه پیدا می‌ کنید.

فال متولدین بهمن

گذشته مهم است اما نه به اندازه امروز و زمان حال. مدام به آن چیزی که در گذشته اتفاق افتاده فکر نکنید، برای امروز زندگی کنید. تنها چیزی که نمی‌ توان تغییر داد گذشته است. با بازگشتن به گذشته چه کاری را از پیش می ‌برید جز از دست دادن زمان حال؟ آینده هم که هنوز نیامده و در راه است، بنابراین تنها من و شما امروز را داریم. پس بیایید از امروز لذت ببریم. بگذارید گذشته بگذرد و برای آینده برنامه ‌ریزی کنید.

فال متولدین اسفند

هر روز، کار تازه ‌ای بکنید،روزنامه ‌ها معمولا فهرستی از برنامه‌ هایی که قرار است در روزهای آینده برگزار شود را دارند. مثل برنامه سینماها، تئاتر، سالن‌ های موسیقی و حتی برنامه‌ های رایگان مربوط به شهرداری مثل نمایشگاه گل و گیاه. یکی از این برنامه‌ ها می ‌تواند برای شما لذت ‌بخش باشد و وقتی شما از زندگی لذت ببرید دیگر به فکر سن و سال‌ تان و حساب روز و ماه و سال نمی ‌افتید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد