فال ابجد فردا + فال روزانه فردا ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد

فال ابجد فردا + فال روزانه فردا ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند. حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است که به قرار؛ «اَبجَد، هَوَّز، حُطّی، کَلَمَن، سَعفَص، قَرَشَت ثَخِذ، ضَظِغ»، مرتب می‌شوند. در این شیوه علاوه براینکه هر حرف دارای ارزش عددی است، هر عددی نیز دارای ارزش حرفی نیز هست و به عبارت ساده تر، علم ابجد، علم حروف و اعداد است. بر همین اساس حروف ابجد دارای ارزش عددی، روبرو هستند؛ «الف ۱، ب ۲، ج ۳، د ۴، هـ ۵، و ۶، ز ۷، ح ۸، ط ۹،‌ی ۱۰، ک ۲۰، ل ۳۰، م ۴۰، ن ۵۰، س ۶۰، ع ۷۰، ف ۸۰، ص ۹۰، ق ۱۰۰، ر ۲۰۰، ش ۳۰۰، ت ۴۰۰، ث ۵۰۰، خ ۶۰۰، ذ ۷۰۰، ض ۸۰۰، ظ ۹۰۰، غ ۱۰۰۰»، که به «حساب جُمَل» نیز معروف است.

فال ابجد فردا

فال متولدین فروردین

ای صاحب فال در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شوید و با مردمی بد کردار و ناشایست سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت می‌افتید. باید با دیگران با احتیاط رفتار کنید تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشکل کنند. در طالع شما سفری دیده می‌شود که اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

فال متولدین اردیبهشت

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد که به خاطر شایستگی و کفایتی که داری، موفقیتی کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال متولدین خرداد

ای صاحب فال! نیّتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

فال متولدین تیر

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

فال متولدین مرداد

ای صاحب فال ! صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند، اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

فال متولدین شهریور

ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال متولدین مهر

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

فال متولدین آبان

ای صاحب فال! مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

فال متولدین آذر

ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال متولدین دی

ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به مقصودی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود. اگر نیت سفر داری برو که خوب است. صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی. از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می‌رسد ان‌شاءالله.

فال متولدین بهمن

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید.

فال متولدین اسفند

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی و مردم را از خودت خوشنود ساز. به تو از کسی فایده رسد. شخصی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید. با توکل بر خدا و تلاش و کوشش خودت به مراد دل برسی ان‌شاءالله.

فال روزانه فردا صفحه اقتصاد

فال روزانه فردا

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است. باید توجه داشت که فال را نباید با طالع بینی اشتباه گرفت. طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است؛ یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد، همچنین پیشگویی درطالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌باشد (مانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی). اما در فال پیشگویی با توجه انتخاب فرد بدست می‌آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد

فال متولدین فروردین

شور و نشاط زیادی دارید و به لطف این احساس، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند.  کار ضروری برای شما پیش می‌آید و تمامی برنامه‌هایتان را به هم می‌ریزد. این کار را انجام دهید و در آینده نظم بیشتری به کارهایتان بدهید. از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رضایت کامل دارید و امروز فرصتی دست می‌دهد تا با رفتار و گفتار از عشق‌ زندگی‌تان تشکر کنید. نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید.

فال متولدین اردیبهشت

یکی از بزرگان فامیل در بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. دوستان و آشنایان توقع‌های زیادی از شما دارند و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظاراتشان را در حد توان شما پایین بیاورند.

فال متولدین خرداد

به جای اینکه به رویدادهای خوش و مثبت نگاه کنید، زندگی‌ را سخت‌گرفته‌اید و همیشه اتفاق‌های منفی و نگران‌کننده را می‌بینید، این وضعیت چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز بدبینی را کنار بگذارید و با نگاه به اتفاق‌های خوش زندگی، روحیه‌ بگیرید و زندگی همراه با شادی و شادکامی را ادامه دهید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. انسان خودرأیی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.      مدتی است که رابطه میان شما و یکی از دوستان شکرآب شده و مانند سابق جویای حال یکدیگر نیستید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دلخوریهای ایجاد شده را از بین ببرید و رفاقت دیرینه خود را با این دوست ادامه دهید.

فال متولدین تیر

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهایتان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌هایتان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید.   محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگی‌تان قائل شوید. یکی از دوستان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را جبران کنید. با فردی آشنا می‌شوید و این آشنایی زمینه رفاقتی درازمدت را میان شما و این فرد فراهم می‌کند.

فال متولدین مرداد

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. امروز اگر مواظب نباشید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان خرج هنگفتی روی دست‌تان قرار می‌دهد.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.  دغدغه‌های بی‌شماری دارید و ناراحت و مضطرب هستید. برای رفع این دغدغه‌ها با فردی که سنگ‌ صبور شماست صبحت کنید و به آرامش برسید. فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.

فال متولدین شهریور

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام‌ دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. با فرصتی برای افزایش درآمد روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست قسمتی از درآمد‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و آینده‌نگر باشید.    همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و بیشتر از همیشه هوای‌تان را دارد. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و توانمندی‌های خود را بیشتر کنید. از این شرایط بهترین استفاده را داشته باشید و دامنه مهارت‌های خود را افزایش دهید.

فال متولدین مهر

انسان شجاعی هستید، اما مدتی است که روحیه خود را از دست داده‌اید و مانند سابق از موقعیت‌های هیجان‌انگیز و سودآور بهره نمی‌گیرید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. از روحیه ای که دارید بهره بگیرید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید. فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهنتان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید.  برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی یکنواخت و کسل‌کننده پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای خلاقانه، رنگ‌و‌روی تازه‌ای به زندگی خود ببخشید.

فال متولدین آبان

اعضای خانواده امروز ساز مخالف می‌زنند و اعصابتان را به هم می‌ریزند. در این شرایط بیش از‌حد به اهل منزل کار نداشته باشید و نفت روی آتش نریزید. کنترل اعصاب خود را در اختیار بگیرید و با چیزهای پیش‌پا‌افتاده از کوره در نروید.  یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند. از شرایط زندگی خود راضی نیستید و انتظار اوضاع بهتری را دارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید.  میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. یکی از آشنایان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز پیدا می‌‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و روحیه انسان‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی با شما انجام می‌دهد و حسابی دلخور می‌شوید. دلیل این رفتار را از این فرد جویا شوید و ناراحتی خود را به ایشان منتقل کنید.

فال متولدین آذر

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سبک زندگی جدیدی در پیش بگیرید. لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که فاصله‌ای با تحقق رویای‌تان ندارید.  قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد.  شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و اهل درددل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست در میان بگذارید.

فال متولدین دی

از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد.  به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد.  احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است.   اطرافیان امروز بیشتر از همیشه هوای شما را دارند. از این شرایط استفاده کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری نمایید.

فال متولدین بهمن

امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شماست. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبه‌رو هستید از بین می‌رود.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما ترتیب داده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند. وقت‌ گران‌بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت‌های جدید باشید.

فال متولدین اسفند

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. یکی از اعضای خانواده یا اطرافیان استعداد زیادی دارد و آینده درخشانی را پیش‌روی وی می‌بینید، اما شرایط پیشرفت برای این فرد مهیا نیست و تاکنون به دستاورد چندانی نرسیده‌است. در اولین فرصت مسیر را برای موفقیت این فرد مهیا کنید و مطمئن باشید کمکی که امروز به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و در آینده دست شما را خواهد گرفت. انسان خیال ‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.  امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد