فال نوستراداموس فردا + فال شمع فردا ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال نوستراداموس و فال شمع را برای شما در نظر گرفته ایم. پیشگویی و فال نوستراداموس یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است

فال نوستراداموس فردا + فال شمع فردا ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال نوستراداموس و فال شمع را برای شما در نظر گرفته ایم. پیشگویی و فال نوستراداموس یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فالتان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید و نزارید روی روند زندگیتان تأثیر بزاره، ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم پس با ما همراه باشید. 

فال نوستراداموس فردا

فال متولدین فروردین

امضاى قرارداد براتون دیده میشه، میتونه براى شروع کارى باشه یا براى سرمایه گذارى یا یک فعالیتى که شمارو به سوى موفقیت هدایت میکنه. منتظر پیام یا تماسى هستید که براتون خیلى مهمه، بزودى تا چند روز آینده صد در صد بهتون خواهد رسید. سفر یا نقل مکان و جابجایى براتون دیده میشه که براتون عالیه، چون اتفاقات مثبتى توى زندگیتون داره شکل میگیره و به سرعت براتون رخ خواهد داد. یک مقدار عجول هستید و زود قضاوت میکنید ممکنه این زود قضاوت کردنها براتون مشکل درست کنه. شخصى بهتون حسادت میکنه. بین زن و شوهرها بگو مگو هست که با کوتاه اومدن یکى از طرفین رابطشون زود گرم میشه. توى روابط احساسیتون دلتنگى دو طرفه دیده میشه، دوسش دارید و بهش علاقمند هستید ولى شخصى بهتون حسادت میکنه، دیدار دارید.

فال متولدین اردیبهشت

اگه توى روابط کاریتون کسى مزاحمت و اذیت داره براتون و یا مشکلاتى دارید بخاطر خود شماست که بی سیاست هستید، بهتره براى بهتر شدن روابط کارى و حتى زندگیتون و رابطه عاطفیتون و همچنین براى عزت و احترام نزد فامیل و آشنا سیاست داشته باشید. یک مقدار ناراحتى دارید و این ناراحتى یا براى خودتون هست و یا یکى از نزدیکانتون که تا ۶ وعده دیگه برطرف میشه. براى مجردین خواستگار و خواستگارى رفتن دیده میشه. کسانى که اختلافات زناشویى دارن بهتره کوتاه بیان تا در محیط خونه تشنج ایجاد نشه. براى کارى که میخواهید انجام بدید عجول نباشید و کمى صبر کنید. گره ای که توى زندگیتون افتاده مطمئن باشید باز میشه و موانع کنار میره. توى روابط احساسیتون ی دورى و فاصله دیده میشه که موقته، شخص احساسیتون ممکنه بهتون بدقولى کنه ولى دوستتون داره و همیشه بهتون فکر میکنه.

فال متولدین خرداد

احساس تنهایى میکنید، انگار دارید از مشکلات فرار میکنید. بجاى فرار از مشکلات باهاشون رو در رو بشید. براى اهدافتون برنامه ریزى کنید. عادتهاى بدى تو زندگیتون دارید یا کارهایى انجام میدید که براتون عادت شده که شمارو بهم میریزه. اینروزا احساس بی حالى میکنید و حالتون بده که بهتره با ورزش و یا کلاس آموزشى و هنرى خودتون رو سرگرم کنید. شخصى رو دوست دارید که ازتون دوره، یک مانع بین شماست که باعث شده شما ازش بی خبر باشید، شخصى که ممانعت میکنه و نمیزاره بیاد سمتتون. در مدت زمان کوتاهى در موردش خبرى رو از طرف شخصى دریافت میکنید. براى خانمها شخصى دوستتون داره که نگرانتونه ولى براى جلو اومدن ترس داره. توى روابط احساسیتون غمگین هستید تو این رابطه و غمى دارید، بزودى پیام یا تماسى خوشحالتون میکنه، خودتون قلباً دوسش دارید و بهش فکر میکنید.

فال متولدین تیر

وقتى به موفقیت رسیدید میتونید به همه اعلام کنید و باعث افتخارتون میشه قبلش فقط تو چشم و نظر قرار میگیرین و کارهاتون به تاخیر میوفته ،طلاق و جدایی براى زن و شوهرهایى که قصد طلاق دارند. یک اتفاق مهمى تو زندگیتون باعث میشه تصمیمات مهمى بگیرید. اگر منتظر نتیجه یا حکم یا هر چیز دیگه اى هستید تا اواخر شهریور  نتیجه رو دریافت میکنید. شاید موانع و مشکلاتى سر راه زندگیتون باشه و مانع خوشبختیتون باشه ولى خودتون با قدرتى که دارید این مشکلات رو حل میکنید و به خوشبختى و سعادت می رسید. شخصى با زبون تند و تیزش ناراحتتون میکنه که واگذارش کنید بخدا. نذر و نیازى کردید که زمان میبره تا حاجتتون داده بشه. توى روابط احساسیتون دوستتون داره و بهتون فکر میکنه، ممکنه رابطتون سرد شده باشه ولى بزودى دیدار دارید و این دیدار میتونه رابطتونو رو به گرمى ببره.

فال متولدین مرداد

تغییرات مثبت جدیدى توى زندگیتون رخ خواهد داد انگار یک دوره جدیدى از زندگیتونو آغاز خواهید کرد. نیتى و هدفى دارید که بزودى به اون هدف و آرامش مطلوب خواهید رسید و اون مراد و نیتنون برآورده خواهد شد. یک خبر ناراحت کننده از فوت یکى از بستگان که مدتها بیمار بوده به گوشتون میرسه. براى شما از لحاظ مالى، کارى، احساسى شرایط جدیدى وجود داره. یک ناراحتى تو دلتون دارید که مربوط به گذشتتون هست و یادآوریش شمارو ناراحت میکنه. شخصى از شما بدگویى کرده که باعث یکسرى سوء تفاهمات شده، زمان خودش رفع کننده این مشکلات خواهد بود. توى روابط احساسیتون شخص احساسیتون بهتون فکر میکنه، ممکنه باهاش دیدار داشته باشین ولى یک ناراحتى یا یک خبر یا تماسى ناراحت کننده به گوشتون خواهد رسید، یک دلخورى و قهرى که مدتهاست صورت گرفته باعث فاصله بینتون شده که موقته.

فال متولدین شهریور

احتمالاً به یک سفر میرید یا شخصى از راه دور با خبر خوش به سمتتون میاد، این شخص بهتون کمک میکنه، ممکنه از لحاظ مالى باشه. ممکنه پولى رو ناخواسته از دست بدید. مخصوصاً براى آقایون اگه قصد سرمایه گذارى دارید پولى رو از دست میدید. این هشداره مراقب باشید. موانعى سر راهتون هست که کنار میره. ممکنه سر دوراهى قرار گرفته باشید زمان نیاز داره تا از این بلاتکلیفى و دوراهى در بیایید. عزیزى ازتون دور هست بزودى باهاش دیدار دارید و یا خبرى ازش دریافت میکنید. اتفاق خوشحال کننده اى که میتونه تو زمینه هاى مالى  و یا کارى یا احساسى  دیده میشه. یکسرى موانع سر راه کارى و مالى و احساسیتون قرار داره که این موانع برداشته میشه ولى نیاز به زمان داره و خودتون هم براى برداشتن این موانع باید تلاش کنید. توى روابط احساسیتون بهتون وفاداره ولى ازتون دلخوره، دلخورى که دو طرفست، اگه رابطه کات شده دارید و یا قهر هستید دوباره به سمتتون میاد و باهم آشتى دارید.

فال متولدین مهر 

مشغله های فکریتون در مورد کار و امور مالی و مسائل مالیتون زیاد شده و شمارو اذیت می کنه که نگران نباشید یک برگ برنده و شانس باعث میشه خیلی زود همه چیز زیرورو بشه و تغییرات مثبتی توی کار و مسائل مالی و زندگیتون رخ میده. یک سفر براتون در هفته های آینده دیده میشه که احتمال زیاد میتونه دسته جمعی باشه. صحبت از ازدواج کردن افراد مجرد توی خونه میشه. از لحاظ کاری با موفقیت به سمت بهبودی و یا سودی بزرگ در مسائل مالیتون میشید. توی روابط احساسیتون فاصله و دلتنگی دوطرفه دیده میشه و اینکه شخص مقابلتون ناراحت و نگران شماست.

فال متولدین آبان

اگر قصد دارید کاری رو انجام بدید مثل شراکت، خرید و فروش، سرمایه گذاری، بهتره این کارو در مهر ماه شروع کنید. کسانی که رابطه عشقی ندارند یک پیشنهاد عشقی غیر منتظره خوشحالشون میکنه. یه مسافرت راه دور براتون دیده میشه که در مورد مسائل کاریتون هستش. از طرف شخصی پولی دریافت میکنید که ممکنه طلب قبلى خودتون باشه. یک برگ برنده و شانس توی کارتون باعث موفقیت میشه. برای خانم ها آقایی که دوستتون داره و احترام براتون قائله، ازتون خواستگارى میکنه. توی روابط احساسیتون شخص احساسیتون دوستتون داره ولی به دلایلی بینتون فاصله و دلتنگی و دوری افتاده، بهتره براى رابطتون و بهتر و گرمتر کردنش تلاش کنید تا بعدها افسوس نخورید، حسادت شخصی به شما باعث شده که خودتون احساس کنید که این رابطه آیا ادامه داره، قلباً بهش وفادارید، بزودی پیام و یا تماسی دریافت میکنید که خوشحالتون میکنه.

فال متولدین آذر

موقع حرف زدن سفره ی دلتون رو باز نکنید تا بهتون ضربه ای وارد نکنن مراقب باشید. اگر چیزی ازشما دزدیده شده پیدا میشه و اگر چیزی  با ارزش دارین مراقب باشین خطر دزدیده شدن دیده میشه. ماهه جدید برای شما خیلی خوب هست. اگر کسی تو خونتون اعتیاد داره یا چیزی مصرف میکنه مراقب سلامتیش باشین کمکش کنید. کسی با رفتار و گفتارش ممکنه شمارو ناراحت کنه باعث بحث و اختلاف بین شما و شریک احساسیتون بشه. از شخصی که انتظارشو ندارین ممکنه جواب نه دریافت کنید باعث ناراحت شدن شما بشه. اگر کار قانونی دارین شخصی کمکتون خواهد کرد. توی  روابط احساسیتون مانع و مخالف وجود داره، بینتون فاصله دلتنگی و دوری دیده میشه ولی شخص عاطفتیتون بهتون فکر میکنه ولی خودش مشکلاتی داره که فعلاً درگیر هست.

فال متولدین دی

فعلاً در حال حاضر مسئولیت های زندگی روی دوشتون سنگینی میکنه و خستتون کرده، کمى صبور باشید مشکلاتتون حل شدنیه. گاهى زیر بار این مسئولیت ها احساس خستگی و ناامیدى میکنید، نگران نباشید چون بزودی با سعی و تلاش خودتون این مشکلات حل میشه. اگر قصد نقل مکان دارید براتون خوبه چون راحتی و آرامش در راهه. توی مسیر مالیتون یه تغییرات خوب و روشنى دیده میشه، ی جور پیشرفت مالى. اینروزا بیشتر نیازمند درک شدن از طرف اطرافیانتون بخصوص شریک عاطفیتون هستید، بیشتر از لحاظ روحی. اگر قصد انجام کار یا خرید و فروش و یا جابجایی توی محیط کاریتون دارید، بهتره فعلاً دست نگهدارید و انجامش ندید. شخصی بزودى و اتفاقى وارد زندگیتون میشه که از لحاظ احساسى و مالی میتونه تاثیرات مثبتی تو زندگیتون بزاره. توی روابط احساسیتون شریک عاطفیتون بهتون وفاداره ولی در حال حاضر ی مقدار سردى عاطفى و دوری بخاطر ی سرى جر و بحث هایى که بینتون پیش میاد دیده میشه، یه بحث و دلخوری دیده میشه و از دستتون دلخوره ولى دوستتون داره و عاشقتونه.

فال متولدین بهمن

برای مجردین شخصی بزودی تا ۷ وعده ی دیگه به قصد ازدواج وارد زندگیتون میشه. تا هفته آینده پول کم و قابل توجهى به دستتون میرسه که خریدی باهاش انجام میدین ، اتفاقات خوبی توی زندگیتون در مورد مسائل کاری و مالی و بخصوص احساسی پیش میاد که دلتون شاد میشه. سکوت در برابر برخی مسائل و مشکلات براتون خوب نیست، بهتره با آرامش به مشکلاتتون رسیدگی کنید. کسالت روحی و جسمی دارید که شمارو کمی بی حوصله کرده، بزودی حالتون بهتر میشه. یک خوشحالی و یک خوشگذرونی موقت در پیش دارید. خواستگار و خواستگاری برای مجردین دیده میشه. شخصی رو ملاقات میکنید که میتونه قدم مهمی تو حل مشکلتون برداره. دیدار و ملاقات دارید با کسی که دوسش دارید. اطرافتون حسود دارید صدقه کنار بزارین. توى روابط احساسیتون بحث و دلخوری دوطرفه ولی کوتاه مدت و دلتنگی و جدایی که خیلی زود گرمی رابطه براش دیده میشه و عشقتون به قول و قرارش عمل نمیکنه.

فال متولدین اسفند

برای مجردین خانم پیشنهاد ازدواج از طرف آقایی که وضعیت مالی خوبی هم داره میشه. شما سعی کنید بخصوص تو روابط احساسیتون روراست باشید چون ممکنه این مخفی کاریهاتون کار دستتون بده و شریک احساسیتون ازتون متنفرو دل زده بشه. شخصی به شما و رابطه ی احساسیتون حسادت میکنه و ممکنه مشکلاتی پیش آورده و یا میاره که نهایتاً موفق نمیشه. دلتون پیش کسی هست که او هم به شما فکر میکنه و منتظر موقیعت برای پیام دادن به شماست. از طرف مرد جوانی پولی دریافت میکنید. خانم و یا دختری مجرد در خانواده دارید که نسبت به شما دلسوزه و ازتون حمایت میکنه مثل خواهر یا مادر. قولی به شما داده شده که به آن عمل میشه. توی روابط احساسیتون تلفن و یا دیدار دارید، عشقتون دوستتون داره ولی بخاطر وجود رقیب بینتون بحث و دلخوری میشه این رقیب نمیتونه خیلی جدی باشه.

فال شمع

فال شمع فردا

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. برای خواندن فال شمع ما را تا آخر این پست همراهی کنین.

فال متولدین فروردین

دلخوری دارید که کوتاه مدته و اگر داشتید آشتی میکنید. اگر بهت پشت کرده و یا ناراحته به خاطر تردیدی که توی رابطتونه که به زودی رفع میشه.

فال متولدین اردیبهشت

خودت ناراحتی ،اگر قهرید یا دور به سمت هم دوباره برمیگردید. دیدار و آشتی دارید.

فال متولدین خرداد

شک و تردید توی رابطتون هست که باعث شده خودت احساس تنهایی میکنی ولی به زودی یه توجه و محبت از طرفش خوشحالت میکنه.

فال متولدین تیر

دوست داشتنتون دوطرفست و به زودی از طرفش با پیامی یا تماسی خوشحال خواهی شد ، دلتنگی بینتوته.

فال متولدین مرداد

یک بهم ریختگی از طرف شخصی رابطتون به شک و تردید کشونده ولی بهت فکر میکنه حتی اگر دور باشید به زودی دیدار دارید.

فال متولدین شهریور

در یک دوراهی قرار گرفتید که باید صبر کنید. یک خبر خوش در پیش دارید. دوست داشتنتون دوطرفست.

فال متولدین مهر 

دوری و دلتنگی دوطرفه دارید. به زودی خوشحالی، هدیه، سورپرایز در پیش دارید. بهش فکر میکنید.

فال متولدین آبان

دوستت داره و خودت بیشتر دوستش داری و بهش فکر میکنی. دیداری گرم براتون دیده میشه. اگر رابطتون سرده به سمت بهتر شدن خواهد رفت.

فال متولدین آذر

حسود دارید مراقب دورو بر رابطتون باشید ، پشت سرتون بدگویی میکنند. بینتون دلخوری دیده میشه که خیلی طول نخواهد کشید.

فال متولدین دی

مشکلاتی توی رابطتون باعث شده بینتون فاصله و دوری و دلتنگی بیفته به زودی یک حرف و یا ابراز احساساتش خوشحالت میکنه.

فال متولدین بهمن

فاصله و دلتنگی بینتونه ، قلباً دوستت داره به زودی اتفاقاتی میفته که یک جورایی خوشحال میشی و انگیزه بیشتری پیدا میکنى.

فال متولدین اسفند

مخالف دارید و یا اینکه شخصی قصد بهم ریختگی توی رابطتونو داره و منتظر موقعیته بهت با ابراز علاقش و محبتش خوشحالت میکنه.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد