فال تاروت فردا چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

با فال تاروت فردا چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ صفحه اقتصاد ببینید سرنوشت چه شگفتانه ای برای شما دارد.

فال تاروت فردا چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که در قرن ۱۴ میلادی در اروپا شکل گرفت. تاروت به عنوان یکی از هنرهای تخمینی به شمار می‌آید و صحبت‌های شخصی، سوالات زندگی، حل مسائل و حتی پیش‌بینی رویدادها با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود. برخلاف فال به صورت رایج، تعداد کارت‌های تاروت بیشتر از ۷۸ عدد است. این کارت‌ها در دسته‌هایی مانند کارت‌های مارچنده (Major Arcana) و کارت‌های کوچک (Minor Arcana) تقسیم‌بندی می‌شوند. کارت‌های مارچنده یا کارت‌های بزرگ شامل ۲۲ کارت هستند که هرکدام نمایانگر یک ارکان خاص از جمله مرگ، عدالت، شیطان و غیره هستند. همچنین، کارت‌های کوچک شامل ۵۶ کارت هستند که در چهار دسته مختلف بر پایه المان‌های آتش، آب، هوا و خاک تقسیم‌بندی شده‌اند. برای انجام فال تاروت، ابتدا به ازاء هر سوال یک نشانه از کارت‌های کوچک انتخاب می‌شود. هر کارت در فال تاروت نمایانگر یک معنای خاص است و با ترکیب این نشانه‌ها، پیام و پاسخ برای سوال کننده تشکیل می‌شود. علاوه بر تعبیر کارت‌ها، روش‌های دیگری نیز برای تفسیر نتایج فال وجود دارد که شامل تاثیر الگوهای شماره‌شده کارت‌ها، تاثیر جایگاه کارت‌ها و تاثیر فاصله بین آن‌ها می‌شود. فال تاروت یکی از روش‌هایی است که برای شناخت بهتر خود، حل مشکلات و پیش‌بینی آینده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تلاش برای درک کامل این فال، بهترین شیوه برای حصول نتایج دقیق به همراه تاثیرگذاری های مختلف بر روی نتایج است.

فال تاروت فردا برای متولدین فروردین

نام : رسیدن به مراد 

رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

فال تاروت فردا برای متولدین اردیبهشت

نام : نیروهای امدادی 

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

فال تاروت فردا برای متولدین خرداد

نام : مسافر 

با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد. دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

فال تاروت فردا برای متولدین تیر

نام : شخصیت قانونی 

در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

فال تاروت فردا برای متولدین مرداد

نام : پیشنهاد جدید 

شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین شهریور

نام : رهایی از کهنه ها

برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد. انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها

فال تاروت فردا برای متولدین مهر

نام : پیام 

نوباوه شمشیر از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آنها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. نوباوه شمشیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات اینگونه مبارزات را در شما بوجود می آورد. در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد.

فال تاروت فردا برای متولدین آبان

نام : حمایت 

هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

فال تاروت فردا برای متولدین آذر

نام : بار مشکلات

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

فال تاروت فردا برای متولدین دی

نام : رسیدن به آرزوها

نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن

نام : سرعت کارها 

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند

نام : تسلیم و رضا 

پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد