فال روزانه فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌ است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

این روزها درگیری ذهنی تان بیش تر از گذشته شده است و به همین دلیل نمی توانید به درستی بر روی کارهایتان تمرکز کنید. سعی کنید افکار منفی را از ذهنتان بیرون کنید و بر روی نکات مثبت زندگی تان تمرکز کنید تا کمی حالتان بهتر شود همچنین صحبت کردن با دوستانتان می تواند حال روحی شما را بهتر کند.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

این روز ها اوقات فراغتتان بیشتر شده است و می توانید با شریک زندگی تان زمان خوبی را در کنار هم سپری کنید و با هم در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید. مشکلی در سلامتی اتان پیش می آید که با مراجعه به پزشک کمی خیالتان راحت می شود اما با وجود تمام این مسائل بهتر است بیشتر مواظب سلامتی خود باشید.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

سلامت عمومی شما خوب است و مشکلی ندارید اما گاهی اوقات وسواس شدیدی می گیرید و با کوچک ترین اتفاقی نگران می شوید و فکر می کنید درگیر بیماری شده اید. در چنین شرایطی بهتر است از اخبار و حواشی دوری کنید و سعی کنید با اطرافیانتان در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید تا کم تر فکرتان به سمت مسائل منفی برود.

فال روزانه فردا متولدین تیر

این روزها با مشکلات مالی زیادی رو به رو هستید و همین مسئله شما را نگران کرده است. ممکن است مجبور شوید از یکی از آشنایان خود برای حل آن کمک بگیرید اما باید به دنبال یک راه حل قطعی باشید تا بتوانید این مسئله را حل کنید تا دیگر درگیر چنین مشکلاتی نشوید.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

اگر شاغل هستید مدتی است احساس میک نید موقعیت شغلی شما در خطر است پس بهتر است راه حلی پیدا کنید تا موقعیت شغلی تان را تثبیت کنید و آرامش فکری به شما برگردد. احساس می کنید روابط شما و همسرتان دچار سردی شده است پس بهتر است سعی کنید این فاصله را کم رنگ کنید و یاد و خاطره ی گذشته را در ذهنش پررنگ کنید.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

این روزها بی حوصله و خسته هستید زیرا کسب و کارتان تعطیل شده است و یا دچار رکود شده اید که باعث نگرانی تان شده است و حتی ممکن است بر روی تغذیه و خوابتان هم اثر گذاشته باشد. سعی کنید در این مدت استراتژی های مختلف را مطالعه کنید و سعی کنید ایده ای پیدا کنید تا بتوانید راحت تر از این وضعیت خارج شوید.

فال روزانه فردا متولدین مهر

امروز ممکن است در مورد یک موضوعی دچار سو تفاهم شوید و همین باعث شود با یکی از عزیزانتان بحث و جدل داشته باشید. احتمال آن وجود دارد که شما حرفی را بد برداشت کرده اید و همین باعث شده است ناراحت شده باشید و منجر به سو تفاهم شده باشد پس بهتر است فعلا سکوت کنید و این بحث را ادامه ندهید.

فال روزانه فردا متولدین آبان

متوجه می شوید برخی افراد در زندگی شما هستند که با هدف سو استفاده و یا نیت های دیگر به شما نزدیک شده اند و همین شما را دلشکسته کرده است. احتیاج دارید با شخصی صحبت کنید زیرا فقط به او اعتماد کامل دارید و می توانید درد و دل های خود را با او در میان بگذارید پس بهتر است به صورت تلفنی با او تماس بگیرید و کمی صحبت کنید.

فال روزانه فردا متولدین آذر

امروز یکی از اقوامتان قصد دارد در مرود موضوعی به شما هشدار بدهد اما بهتر است به جای تندی, به حرف هایش گوش فرا دهید و مطمئن باشید دلیل خوبی برای صحبت هایش دارد. امروز باید اتاق یا خانه اتان را گردگیری کنید تا بتوانید تغییراتی در خانه ایجاد کنید و این کار هم به شما و هم اعضای خانه  انرژی مثبت می دهد.

فال روزانه فردا متولدین دی

اتفاقاتی در اطراف شما در حال شکل گیری است که انرژی و زمان زیادی از شما می گیرید و احساس خستگی زیادی می کنید اما مطمئن باشید نتیجه ی خوبی از این تغییرات می گیرید. شما شخصی بلندپرواز هستید و همین شخصیت شما باعث می شود خیلی زود به خواسته هایتان برسید و موفقیت های خوبی کسب کنید.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

به شخصی علاقه دارید اما تا کنون نتوانسته اید با او در این زمینه صحبت کنید پس شاید بهتر باشد در یکی از شبکه های اجتماعی یک موضوع را پیش بکشید و با او کمی صحبت کنید. دلتان می خواهد اطرافیانتان از شما راضی باشند و اما گاهی اوقات باید اولویت اول را خواسته های خودتان قرار دهید.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

ایده ای در ذهن دارید که برای عملی کردن آن نیاز به یک سری مقدمات دارید اما حالا فرصت خوبی در اختیار دارید تا شانس خود را در این زمینه امتحان کنید. امروز نسبت به شخصی حسادت می کنید و دلتان می خواست جای او باشید اما بهتر است به جای این افکار سعی کنید به خودتان و توانایی هایتان ایمان داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان