فال روزانه فردا شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌ است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

اول خوب‌فکر کن پس از برگشت در اندیشه خود خانه‌تکانی کنی و از نو با اراده‌ای قوی و علاقه گام بردار. زندگی را راحت‌تر بگیر.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

بعضی‌ها هنوز تو را نشناخته‌اند. بدین جهت عده‌ای از روی حسادت و برخی از روی کج‌فهمی طعنه می‌زنند، ناراحت نباش بلکه با اراده قوی و مصمم گام بردار تا موفق شوی و چشم‌ها را خیره کنی. به پدر و مادر احسان کن و به یادشان باش.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

ملاقات‌های دوستانه برای مدتی تو را سرگرم می‌کند. هدیه‌ای باعث شادی‌ات می‌شود. شاید از نظر مادی مادی خیلی باارزش نباشد اما از لحاظ معنوی باارزش است. او با این کار می‌خواهد حسن نیتش را به تو ثابت کند.

فال روزانه فردا متولدین تیر

مکالمه با افراد خانواده زندگی روزمره را کمی عوض می‌کند. به خواب‌هایت توجه کن زیرا ضمیر ناخودآگاهت می‌خواهد اطلاعاتی به تو بدهد. اگر منتظر نتیجه و یا خبر مهمی هستی نتیجه امیدبخش است. بر خدا توکل کن.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

اگر قهری بین تو و کسی به وجود آمده دوباره همه چیز سر جای اولش برمی‌گردد. مسایل به وجود آمده را بدون ناخالصی به همسرت بگو.او می‌تواند کمک خوبی باشد در رفع مشکل.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

آدم بعضی وقت‌ها باید خطر کند. فقط در خانه نشستن و منتظر تغییر بودن کار درستی نیست. در هر کاری دشواری‌هایی وجود دارد مطمئن باش که با اراده قوی و پشتکار بر همه دشواری‌ها فائق خواهی آمد.

فال روزانه فردا متولدین مهر

با سیاست بیشتری به مسایل نگاه کن و اطرافیان را از خودت راضی نگه دار. برای بعضی‌ها پول بزرگی باعث تغییر زندگیشان می‌شود. بیشتر مراقب خرج کردن‌هایت باش. بدهی‌هایت را به موقع بپرداز. 

فال روزانه فردا متولدین آبان

تاکنون به هر چه می‌خواستی رسیده‌ای. همه خانواده از تو راضی هستند زیرا با خوش‌خلقی و اعمال شایسته به همگی ثابت کرده‌ای. افرادی که ازدواج کرده‌اند خداوند به زودی به آنها فرزندی شایسته و باهوش خواهد داد.

فال روزانه فردا متولدین آذر

خبرهای خوش زودتر از آن‌چه که فکرش را می‌کنی به دستت می‌رسد. صدقه دادن را فراموش نکن. پیشنهادهای جدید کاری می‌شنوی اما قبل از این‌که تصمیم جدی بگیری بهتر است با چند نفر مشورت کنی.

فال روزانه فردا متولدین دی

برای بعضی‌ها مسایلی پیش آمده که باعث دلسردیشان شده و حوصله هیچ کاری را ندارند. ترجیح می‌دهند برای مدتی تنها باشند فقط مراقب باش که این تنهایی زیاد طول نکشد. برای رسیدن به خواسته‌هایت نذر کن.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

به هر چیزی قانع نیستی و نارضایتی‌ات را اعلام می‌کنی. بعضی وقت‌ها به دیگران هم حق دادن خوب است. یک موقعیت خوب در راه است. سرمایه‌ای به سویت خواهد آمد. از موقعیت‌ها و فرصت‌هایی که به دست می‌آیند استفاده کن.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

برای بعضی‌ کارها دوباره برنامه‌ریزی کن. فرد مصممی هستی. از هیچ کس نترس، خدا با توست. شعرهای مورد علاقه‌ات را حفظ کن. در مقابل خطای دیگران گذشت کن، همان‌طور که از عیوب خودت چشم‌پوشی می‌کنی، عیوب دیگران را هم نادیده بگیر.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان