فال روزانه فردا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌ است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

تاخیری در کارهایتان پیش امده است زیرا یک مشکل شخصی برایتان پیش می اید که رسیدگی به آن زمان زیادی از شما می گیرد و شما مجبور بودید آن را در اولویت قرار دهید. به شخصی علاقه مند شده اید اما بهتر است قبل از آن که این مسئله را با او مطرح کنید؛ از این که احساستان واقعی است یا خیر، اطمینان حاصل کنید پس فعلا صبور باشید و به خودتان زمان بدهید.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

در این هوای پاییزی زمان خوبی است که با دوستانتان قرار بگذارید و با هم به تفریح و سرگرمی بپردازید و اگر برایتان ممکن است یک مسافرت دوستانه بروید. در گذشته مشکلات مالی زیادی داشتید و فشار عصبی زیادی بر روی شما بود اما امروز برخی نگرانی های مالی تان برطرف خواهد شد و خیالتان از این بابت راحت خواهد شد.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

امروز منتظر یک تماس تلفنی یا جواب یک ازمایش هستید که برای شما اهمیت زیادی دارد اما ممکن است به دلایلی این موضوع به تاخیر بیفتد و مجبور شوید کمی بیش تر صبر کند. بهتر است به سلامت خود اهمیت بیشتری بدهید و ورزش یا پیاده روی را در برنامه ی روزانه اتان بگنجانید تا تاثیر آن را بر روی زندگی تان ببینید.

فال روزانه فردا متولدین تیر

امروز یک قرار ملاقات هیجان انگیز خواهید داشت و برای آن اشتیاق زیادی دارید.نگران هیچ چیز نباشید زیرا همه چیز به خوبی پیش می رود و مکالمات خوبی بین شما صورت خواهد گرفت. امروز زمان خوبی است که برای اینده اتان یک برنامه ی درست بریزید تا بتوانید به تمام کارهایتان برسید و از وظایف و اهدافتان عقب نمانید.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

احتمال آن وجود دارد که امروز شخصی با حرف ها و متلک هایش شما را برنجاند یا اعصابتان را خورد کند اما توصیه ی ما به شما این است که نسبت به چنین افرادی بی اعتنا باشید و خودتان را نبازید. امروز یک به یک مهمانی یا جلسه دعوت شده بودید اما به دلایلی این قرار به هم می خورد و باید برای یک روز دیگر برنامه ریزی کنید.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

امروز در یک فعالیت اجتماعی یا فرهنگی شرکت خواهید کرد و با افرادی آشنا می شوید که روحیات مشترکی با شما دارند و می توانید با هم در مورد دغدغه های مشترک خود صحبت گنید و هم فکری کنید. مهمانی ناخوانده به منزل شما خواهد آمد و در مورد موضوع مهمی با شما صحبت خواهد کرد که شما را به فکر می اندازد.

فال روزانه فردا متولدین مهر

امروز می توانید در محل کارتان تغییراتی ایجاد کنید تا کارهایتان سریع تر انجام شود همچنین این تعییرات در روحیه ی شما و همکارانتان تاثیر مثبتی خواهد داشت و انگیزه اتان را برای پیشرفت بالا می برد. بهتر است امروز سعی کنید یک وعده غذایی را در کنار خانواده اتان سپری کنید و با آن ها در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید و کمی خوش بگذرانید.

فال روزانه فردا متولدین آبان

احساس می کنید همسر یا دوستتان به اندازه ی کافی برای شما وقت نمی گذارد و خود را سرگرم مسائل دیگر کرده است پس بهتر است امروز در یک موقعیت مناسب با او صحبت کنید و از او بخواهید در این باره رفتار خود را تغییر دهد. شبکه های اجتماعی به طور روزانه، وقت زیادی را از شما می گیرد که باعث می شود نتوانید بر روی کار و تحصیلتان تمرکز کنید.

فال روزانه فردا متولدین آذر

شخصی در اطراف شما است که سعی دارد در همه ی شرایط پشتیبان شما باشد و اگر نیاز به کمک داشته باشید با اشتیاق برای کمک به شما ، نزد شما خواهد آمد. گاهی حس می کنید شغل یا رشته ی تحصیلیتان را دوست ندارید و نمی توانید در آن موفق شوید.امروز فرثت خوبی در اختیار دارید که در این باره به خوبی فکر کنید و یا از دیگران در این رابطه مشورت بگیرید.

فال روزانه فردا متولدین دی

امروز ممکن است شرایط پیچیده ای در خانواده اتان پیش بیاید اما شما می توانید به خوبی شرایط را تحت کنترل خود در بیاورید زیرا یکی از توانایی های منحصر به فرد شما این است که قدرت مدیریت بالایی دارید و می توانید اوضاع بحرانی را مدیریت کنید. یکی از نزدیکانتان درگیر بیماری شده است و حالا زمان خوبی است که در کنار او باشید و با او همدلی کنید.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

امروز احتمالا برای تصمیم گیری، به همفکری دیگران نیاز دارید پس از راهنمایی گرفتن از دیگران نهراسید و سعی کنید تا جایی که ممکن است در این زمینه مشورت بگیرید تا بتوانید اطلاعات جامعی کسب کنید و بهترین تصمیم را بگیرید قصد دارید به یک سفر تفریحی بروید و اب و هوایی عوض کنید پس از همین امروز مقدمات آن را فراهم کنید.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

گاهی اوقات روحیه ی کمال گرایتان باعث می شود بیش از اندازه به خود سخت بگیرید و در مسائل پیش پا افتاده ، از کاه کوه بسازید. توصیه می کنیم در مسائل روزمره بیخیالی طی کنید و درباره اتفاقات وسواس به خرج ندهید تا آرامش بیشتری داشته باشید و راحت تر با مسائل و مشکلات کنار بیایید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان