فال روزانه فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌ است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

درگیر یک عشق یک طرفه هستید و این موضوع فشار زیادی به شما وارد می کند .به نظر می رسد زمان آن رسیده است که این موضوع را تمام کنید و برای خودتان تصمیم بهتری بگیرید. امروز درگیر استرس و تنش هایی هستید و باید کاملا مواظب باشید تا بتوانید به درستی شرایط را مدیریت کنید.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

قصد دارید کاری را شروع کنید که ریسک بالایی دارد و اعضای خانواده اتان با آن مخالف هستند.بهتر است تا آن ها را راضی نکرده اید اقدامی انجام ندهید و اولویت را خوشنودی و رضایت آن ها قرار دهید. قصد دارید برای شخصی یک هدیه تهیه کنید و برای خرید و دیدن واکنش او هیجان زده هستید.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

اختلاف نظرهایی میان شما و همسرتان پیش آمده است که باعث اذیت شما می شود اما در حال حاضر باید سیاست بیشتری از خود نشان دهید و حساب شده رفتار کنید تا مشکلاتتان کم کم حل شود. ممکن است کمی احساس بی حالی و سرماخوردگی داشته باشید و باید بیستر مواظب سلامت عمومی خود باشید.

فال روزانه فردا متولدین تیر

موقعیت مالی شما رو به بهبود خواهد رفت و حالا می توانید بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنید اما همچنان باید مواظب باشید تا دوباره دچار بحران مالی نشوید و موقعیتتان به خطر نیوفتد. اگر مجرد هستید دوست دارید یک رابطه ی عاطفی جدید را شروع کنید اما در حال حاضر از لحاظ روحی آمادگی لازم را ندارید.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

در حال حاضر احساس می کنید کار یا رشته ی تحصیلیتان بر اساس قابلیت ها و استعدادهایتان نیست و این موضوع بر روی روحیه ی شما نیز اثر گذاشته است. ممکن است بخواهید به طور ناگهانی همه چیز را رها کنید اما بهتر است تصمیمات ناگهانی نگیرید و قبل از هر اقدامی به خوبی فکر کنید نا پشیمان نشوید و متضرر نشوید.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

این روزهای هزینه های شما بالاتر رفته است و نمی توانید مثل گذشته خرج هایتان را مدیریت کنید بنابراین بهتر است کمی از هزینه های اضافی کم کنید. در تحصیلتان کم کاری هایی کرده اید که حالا مجبور هستید به صورت فشرده کارهایتان را پیش ببرید اما ممکن است مشکلاتی در این راه پیش بیاید پس دقت  کنید. 

فال روزانه فردا متولدین مهر

شما دارای حافظه ای قوی هستید و این موضوع به شما کمک می کند تا مشکلی که در محل کار یا تحصیلتان پیش آمده است را حل کنید و مورد تشویق اطرافیانتان قرار خواهید گرفت. اگر می خواهید در زندگی عاطفی تان روزهای شادی را تجربه کنید؛ بهتر است دست از لجبازی بردارید و در زندگیتان بیخیالی طی کنید.

فال روزانه فردا متولدین آبان

شما از آن دسته آدم هایی هستید که خیلی زود عصبانی می شوید و امروز هم با یکی از عزیزانتان دعوای بدی خواهید کرد که حسابی عصبانی و آشفته می شوید اما بهتر است نفس های عمیقی بکشید و به اعصابتان مسلط باشید. ممکن است در هنگام عصبانیت حرف هایی بزنید که بعدها پشیمان شوید پس توصیه می کنیم مواظب حرف هایتان باشید و خونسردی خود را حفظ کنید.

فال روزانه فردا متولدین آذر

امروز به شدت احساس می کنید شخصی شما را زیر نظر دارد و به همین دلیل کمی استرس گرفته اید اما بهترین کار این است که از نقش بازی کردن خودداری کنید و خودتان باشید. در گذشته با یکی از دوستانتان دعوا و بحث داشتید اما امروز در موقعیتی قرار می گیرید که با هم رودر می شوید و با هم آشتی می کنید و دلخوری ها را رفع می کنید.

فال روزانه فردا متولدین دی

گاهی اوقات درگیر رکود و ثبات می شوید و این کار می تواند شما را درگیر مشکلات بیشماری کند پس سعی کنید منفی بافی را کنار بگذارید و در کارایتان پشتکار بیشتری از خود نشان دهید. قصد دارید شخصی را برای قبول حرفی, راضی کنید اما راهی که در پیش گرفته اید درست نیست و باید کمی تیزهوشی بیشتری از خود نشان دهید.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

یکی از اقوامتان درگیر بیماری شده است و خوب است احوال او را جویا شوید و به دیدار او بروید. همین هم نشینی و صحبت کردن, می تواند روحیه ی او را تا حد زیادی تغییر دهد. ممکن است در کارتان با در بسته ای برخورد کنید اما تسلیم نشوید و سعی کنید به جدیت به راهتان ادامه دهید؛ موفقیت به شما بسیار نزدیک است.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

امروز می توانید نتیجه ی صداقت و درستکاری خود را ببینید زیرا اتفاقی که در محل کارتان رخ می دهد و باعث می شود حقیقت گفتار و درستکاری شما مشخص شود. دوست دارید امروز زمان بیشتری را در خانه بمانید و خستگی روزهای گذشته را در کنید پس سعی کنید زمان بیشتری را در رختخواب بمانید و استراحت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان