صفحه اقتصاد گزارش می دهد؛
اخبار بانک سپه امروز سه شنبه ۱۰ تیر| از آغاز خدمات حضوری بانک سپه تا زمان دقیق واریز سود بانک سپه + اینترنت بانک سپه، شماره تلفن بانک سپه مرکزی و پشتیبانی
عضو هیات مدیره بانک سپه گفت: خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد و در تلاشیم تا طی ۴۸ ساعت آینده ارائه خدمات غیرحضوری امکانپذیر شود.

اخبار بانک سپه امروز سه شنبه ۱۰ تیر با اتفاقات خوبی همراه است؛ از جمله آنها بازگشت قوی تر از گذشته بانک سپه و اتصال آن به شبکه بانکی کشور است.
در صفحه اقتصاد از آغاز خدمات حضوری بانک سپه تا زمان دقیق واریز سود بانک سپه را شرح خواهیم داد و اینترنت بانک سپه، شماره تلفن بانک سپه مرکزی و پشتیبانی بانک سپه بهمراه لینک مستقیم را ارائه داده ایم.
آغاز خدمات حضوری بانک سپه
دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه، ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب حمله سایبری به زیرساختهای فناوری بانک، ارائه خدماتدهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش میطلبم.
تلاش شد تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شود
دکتر پرتوافکنان در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روزهای اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روزها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت.
نکته قابل توجه اینکه، عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روزهای آینده برقرار میشود
نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب بهصورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاههای خودپرداز امکانپذیر شد.
واریز حقوق و مزایای تمامی حقوقبگیران انجام شد
عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانهروزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت میکنند، واریز شود و وقفهای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.
استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید در بانک سپه
دکتر پرتوافکنان ادامه داد: همزمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمترسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.
برقراری «بانک سپه» قوی تر از گذشته
عضو هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه قویتر از گذشته در خدمت تمامی مشتریان هستیم، تصریح کرد: استقرار و پیادهسازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانهروزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب میشود.
برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمز
وی درخصوص راهاندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، گفت: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاههای POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاههای IPG رسیدهایم.
در تلاشیم طی ۴۸ ساعت آینده ارائه خدمات غیرحضوری امکانپذیر شود
دکتر پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنت بانک و همراه بانک سپه طی 48 ساعت آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا خدمات غیرحضوری بانک طی 48 ساعت آینده برقرار شود.
همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانههای تسهیلاتی و اعتباری نیز بهزودی از سر گرفته میشود و تمامی این اقدامات از طریق رسانههای جمعی به مشتریان اطلاعرسانی خواهد شد.
بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا پایان تیرماه
وی در ادامه این گفتگو ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیرماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.
دکتر پرتوافکنان در پایان به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه مجدداً از یکایک مشتریان که در امورات جاری خود با مشکل مواجه شده بودند، عذرخواهی کرد و از حمایتها و شکیبایی مشتریان عزیز در شرایط دشوار حادثشده تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این بانک خدمترسانی به مردم شریف کشورمان را بهتر از گذشته و با سرعت و قدرت ادامه میدهد.
بانک سپه به سپرده های جدید کوتاه مدت ویژه 14درصد و سپرده های بلندمدت یکساله 15درصد در سال به صورت علی الحساب سود پرداخت می کند
زمان دقیق واریز سود بانک سپه
در حال حاضر زمان دقیق واریز سود بانکی از سوی بانک سپه اعلام نشده است و مسئولین بانکی تاکید کرده اند که با تمام توان در حال رفع مشکل هستند و به زودی این موضوع نیز برطرف می شود.
علت اصلی این تأخیر، مشکلات فنی گسترده در زیرساخت های بانک سپه بوده که برخی از عملیات بانکی را به حالت تعلیق درآورده است. به گفته مسئولان، بخشی از سپرده ها و حقوق ها به صورت موقت به حساب مشتریان در بانک ملی واریز شده تا فشار بر بانک سپه کاهش یابد.
متاسفانه تاخیر در واریز سود بانک سپه ارتباط مستقیم با اختلالات اخیر دارد. امید است که در روزهای آتی پرداخت سودها نیز به حالت عادی برگردد.
اینترنت بانک سپه www.ebanksepah.ir
این بانک در تلاش است که خدمات خود را تا حد امکان به صورت اینترنتی و غیر حضوری به مشتریان خود ارائه کند. به همین منظور، اقدام به راه اندازی سایت اینترنت بانک سپه نموده است. آن دسته از افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری ارائه شده از طریق این سایت را دارند، می بایست که ابتدا اقدام به فعال سازی بانکداری اینترنتی سپه کنند.
پس از فعال سازی بانکداری اینترنتی، می توان به صورت غیر حضوری و آنلاین از خدمات سایت اینترنت بانک سپه بهره مند شد.
در ادامه نحوه ورود به سایت ebanksepah.ir را توضیح می دهیم.
راهنمای ورود به سایت اینترنت بانک سپه
ابتدا به «سایت اینترنت بانک سپه» وارد شوید.
در حال حاضر، شما به سایت اصلی بانکداری اینترنتی سپه وارد شده اید. در صورتی که قصد استفاده از این سامانه و خدمات آن را دارید، می بایست که نام کاربری و رمز ثابت خود را وارد نمایید و سپس با وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک کنید.
سامانه صیاد بانک سپه یکی از سامانه هایی است که می تواند برای ثبت اطلاعات چک های بانک سپه مورد استفاده قرار گیرد.
برای ورود به اینترنت بانک سپه به لینک آن در سایت بانک سپه مراجعه کنید و متناسب با نیاز خود به یکی از سامانه ها وارد شوید.
افرادی که علاقه مند به استفاده از خدمات بانکداری غیر حضوری می باشند، می توانند پس از فعال سازی حساب کاربری خود از طریق یکی از شعب بانک سپه، اقدام به دانلود همراه بانک سپه کنند و از خدمات این برنامه نیز بهره مند شوند. در ادامه لینک ورود به صفحه اینترنت بانک سپه ارائه می شود.
ورود به سامانه های خدمات غیرحضوری بانک سپه
شماره تلفن بانک سپه مرکزی و پشتیبانی بانک سپه
بانک سپه شعبه مرکزی تهران؛
آدرس و شماره تلفن؛ آدرس بانک سپه شعبه مرکزی تهران نشانی: تهران، میدان امام خمینی، اول خیابان امام خمینی، روبروی درب مترو – کد شعبه: ۱۵۰۰۰۰۱ – دور نگار: ۶۶۷۴۱۱۰۱ شماره تماس بانک سپه شعبه مرکزی تهران: ۰۲۱۳۵۹۱۲۷۴۳ – ۰۲۱۶۶۷۴۴۸۲۲
پشتیبانی سامانه مشتریان بانک سپه
این سامانه به منظور رفاه مشتریان طراحی شده است و تمامی کانال های ارتباطی این بانک به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان می باشد.
مرکز ارتباط با مشتریان تهرانی 1557 بدون نیاز به پیش شماره می باشد و سایر شهرستان ها می توانند با شماره 88207221 021 تماس گرفته و این مراکز پاسخگوی سوالات می باشد زمان پاسخ گویی بانک سپه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 22 شب و روزهای دیگر و تعطیلات از 7:30 تا 15، پاسخگوی مشتریان است.
ارتباط مشتریان از طریق ایمیل و پیامک
دو روش دیگر بانک سپه ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل و سامانه پیامکی می باشد. این امکان باعث شده است که مشتریان به راحتی بتوانند با پشتیبان این بانک ارتباط برقرار کنند و به راحتی پاسخ سوال خود را دریافت کنند.
-
ایمیل پشتیبانی: 1557@banksepah.ir
-
سامانه پیامکی: ارسال پیامک به سرشماره ۶۷۱۵۵۷ برای دریافت خدمات و اطلاعات مورد نیاز
تلفن گویای بانک سپه تهران
مشتریان تهرانی می توانند با شماره ۱۵۵۷ تماس برقرار کنند و این شماره نیاز به پیش شماره ندارد.
نظر شما