امیدواری خریداران به سودآوری بالای نات کوین

قیمت نات‌کوین (NOT) در بیشتر روزهای ماه سپتامبر در روندی جانبی قرار داشته است. این ارز دیجیتال توانست به‌طور موقت مقاومت مهم ۰.۰۰۸۳ دلار را بشکند.

امیدواری خریداران به سودآوری بالای نات کوین
صفحه اقتصاد -

قیمت نات‌کوین (NOT) در بیشتر روزهای ماه سپتامبر در روندی جانبی قرار داشته است. این ارز دیجیتال توانست به‌طور موقت مقاومت مهم ۰.۰۰۸۳ دلار را بشکند، اما به سرعت به روند قبلی خود بازگشت. با این وجود، همچنان امید به صعود قیمت NOT، در صورت بهبود شرایط بازار وجود دارد.

با توجه به شاخص ورود و خروج پول (GIOM)، حدود ۱۷.۹۷ میلیارد نات‌کوین به ارزش تقریبی ۱۴۵ میلیون دلار توسط سرمایه‌گذاران در محدوده قیمتی ۰.۰۰۸۱ تا ۰.۰۰۷۲ دلار خریداری شده است.

این حجم قابل‌توجه بخش مهمی از موجودی بازار را تشکیل می‌دهد و خریداران این توکن‌ها امیدوارند که با عبور از سطح مقاومت ۰.۰۰۸۳ دلار، سود کسب کنند.

این حجم خرید بالا احتمالاً فشار خرید را افزایش داده و شانس عبور از مقاومت مذکور را بیشتر می‌کند. در صورت رخ دادن این اتفاق، نات‌کوین می‌تواند یک جهش صعودی را تجربه کرده و به محدوده سودآوری برای سرمایه‌گذاران نزدیک‌تر شود.

با وجود این سناریوی صعودی، احساسات کلی بازار نسبت به نات‌کوین همچنان نزولی است. دوره طولانی تثبیت قیمت این توکن باعث بدبینی برخی از سرمایه‌گذاران شده که می‌تواند فشار خرید توکن‌ها را کاهش دهد.

حرکت‌های محدود قیمت، تردیدهایی را در مورد آینده این رمزارز ایجاد کرده و احتمالاً به کاهش حجم معاملات و ادامه تثبیت قیمت منجر خواهد شد.

در حال حاضر، نات‌کوین در محدوده ۰.۰۰۸۱ دلار معامله می‌شود و بین ۰.۰۰۸۳ تا ۰.۰۰۷۰ دلار نوسان دارد. اگر قیمت بتواند بر مقاومت ۰.۰۰۸۳ غلبه کند، ممکن است یک روند صعودی ۱۷ درصدی آغاز شود و قیمت به ۰.۰۰۹۴ دلار برسد.

این حرکت می‌تواند دیدگاه نزولی-خنثی فعلی را تغییر داده و فرصت‌هایی برای رشد بیشتر ایجاد کند.notcoin-not-price-17-billion-profit

با این حال، وجود سیگنال‌های متضاد صعودی و نزولی نشان می‌دهد که روند جانبی قیمت NOT ممکن است همچنان ادامه داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد