وحید حسن زاده قاری جوان تبریزی در برنامه محفل کیست+ فیلم اجرای او در برنامه محفل

در این بخش با وحید حسن زاده قاری جوانی که در برنامه محفل درخشید آشنا خواهیم شد.

وحید حسن زاده قاری جوان تبریزی در برنامه محفل کیست+ فیلم اجرای او در برنامه محفل
صفحه اقتصاد -

وحید حسن زاده قاری قرآن برنامه محفل متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۷۸ در تبریز است. وحید حسن‌زاده از قاریان جوان و ممتاز تبریزی است که در ماه رمضان ۱۴۰۳ مهمان برنامه محفل شد و با مداحی زینب زینب یاد مرحوم موذن زاده را زنده کرد. ادامه بیوگرافی وحید حسن زاده در برنامه محفل کیست و سوابق وی را بخوانید.

بیوگرافی وحید حسن زاده

وحید حسن زاده قاری قرآن برنامه محفل متولد سال ۱۳۷۸ در تبریز است. او یکی از شرکت کنندگان برنامه محفل رمضان ۱۴۰۳ بود. او اجرای بسیار زیبایی از تلاوت قرآن را در برنامه محفل به نمایش گذاشت و با اجرای نوحه زینب زینب یاد موذه زاده اردبیلی را زنده کرد.

وحید حسن‌زاده

خانواده وحید حسن‌زاده 

وحید حسن‌زاده، از قاریان قرآنی اهل تبریز است که در مراسم و مسابقات زیادی توانسته عناوین زیادی کسب کند.

حسن زاده درباره زندگینامه و شروع فعالیت قرآنی اش می گوید: از زمان بچگی در محضر استاد محمدزاده بودم که بعد از مدتی بنابه دلایلی جلسشان تشکیل نشد و پس از آن در محضر استاد قربانی و استاد مهدوی بودم و در کنار اساتید عزیز از محضر استاد ملارسولی و استاد باوردی و استاد وظیفه شعاع هم استفاده می کردم و بعد از یک مدتی هم از حضور استاد حاج احمد ابوالقاسمی بهره بردم و دستبوس اساتید عزیزم هستم.

وحید حسن‌زاده

او می گوید: مشوق بنده پدر و مادرم بودند که دستبوس آن ها هستم و امیدوارم که بتوانم گوشه ای از زحماتشان را جبران کنم و به نشانه احترام به مادر عزیزم انگشتری که آقا جان(رهبر انقلاب)به بنده هدیه داده بودند من هم تقدیم مادر عزیزم کردم.

سوابق وحید حسن‌زاده 

وحید حسن زاده، قاری قرآن از ۱۲ سالگی تلاوت قرآن را آغاز کرد. استعداد قرآنی او زمانی کشف شد که در کلاس سوم ابتدایی خیلی ناگهانی سر صف رفت و تلاوت کرد. زمانی که میخواند، پدرش صدایش را شنید و با اصرار وحید را به کلاس تلاوت فرستاد. زمانی که استاد ابوالقاسمی به تبریز رفت، وحید حسن زاده، دیر به کلاس رسید و فقط توانست یک تلاوت کوتاه انجام دهد. اما همان تلاوت کوتاه، مورد توجه استاد ابوالقاسمی قرار گرفت و باعث شد که وحید از تبریز به تهران برود و در کلاس­های ایشان شرکت کند.

وحید حسن‌زاده

او می گوید: بنده تقریبا از ۱۲ سالگی توفیق پیدا کردم که در محضر قرآن باشم و الحمدلله در این سال ها تونستم رتبه نخست جشنواره تلاوت های مجلسی در سال های ۹۷ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به دست آورم و در مرحله کشوری توانستم در گروه خودم رتبه دوم کشوری رو کسب کنم. همچنین رتبه پنجم مسابقات دانش آموزی کشوری و رتبه نخست مسابقات «قرآن نغمه سی» در مرحله استانی و همچنین رتبه دوم مسابقات اوقاف در مرحله استانی و رتبه نخست مسابقات ورزشکاران و رتبه نخست مسابقات بسیج و… در طی مدت فعالیتم کسب کنم.

وحید حسن‌زاده، در برنامه محفل، آیاتی از سوره محمد را با تسلط بالا و به زیبایی تلاوت کرد و منافسه کوتاهی نیز با حامدشاکرنژاد و استاد ابوالقاسمی داشت. آقای حسن­زاده، بعد از تلاوت زیبایش، نوحه معروف “زینب زینب” را به زبان آذری خواند.

حسن زاده می گوید: از زمان بچگی در محضر استاد محمدزاده بودم که بعد از مدتی بنابه دلایلی جلسشان تشکیل نشد و پس از آن در محضر استاد قربانی و استاد مهدوی بودم و در کنار اساتید عزیز از محضر استاد ملارسولی و استاد باوردی و استاد وظیفه شعاع هم استفاده می کردم و بعد از یک مدتی هم از حضور استاد حاج احمد ابوالقاسمی بهره بردم و دستبوس اساتید عزیزم هستم. مشوق بنده پدر و مادرم بودند که دستبوس آن ها هستم و امیدوارم که بتوانم گوشه ای از زحماتشان را جبران کنم.

فیلم اجرای وحید حسن زاده در برنامه محفل

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان