صالح مهدی زاده قاری ۱۱ ساله گیلانی کیست؟

محمدصالح مهدی­زاده، قاری و حافظ کل قرآن مهمان برنامه محفل بود و مجری و داوران این برنامه را با صدای زیبایش تحت تاثیر قرار داد.

صالح مهدی زاده قاری ۱۱ ساله گیلانی کیست؟
صفحه اقتصاد -

محمدصالح مهدی­زاده، قاری و حافظ کل قرآن 11 ساله از شهر رشت است. او قرآن را از 6 سالگی تا 9 سالگی حفظ کرد. همچنین می تواند به تقلید از مصطفی اسماعیل، غلوش و مسلم تلاوت کند.

صالح مهدی زاده

این قاری و حافظ نوجوان در برنامه محفل حضور پیدا کرد و با تسلط و به زیبایی آیاتی از سوره نوح و تکویر را به زیبایی تلاوت کرد. تلاوت زیبای سوره تکویر او، همه را تحت تاثیر قرار داد و میزبانان از او خواستند که مجدد آن قطعه را تلاوت کند.

صالح مهدی زاده

در ادامه آیاتی از سوره انفطار را هم تلاوت کرد. صدای زیبا و قرائت تاثیر گذار صالح، همه را به وجد آورد. حسنین به روی صحنه رفت از صالح پرسید که از او چه می­خواهد؟ صالح هم گفت که با خانواده سفر کربلا می­خواهد. حسنین هم قول زیارت به او داد.

صالح مهدی زاده

رضوان درویش هم که به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود نیز به او هدیه­ ای داد.

صالح مهدی زاده

صالح مهدی زاده

از میان حاضران، زهرا و امیرمهدی اصل زاده به سمت میزبانان آمدند. زهرا گفت که میخواهد با کارت­هایش برای برادرش جایزه بخرد. حسنین آن کارت­ها را خرید و رضوان درویش هم به هرکدام یک هدیه داد.

صالح مهدی زاده

زهرا و امیرمهدی با هم سوره الضحی را منافسه کردند. در پایان، حسنین و استاد ابوالقاسمی از محمدصالح سوالات مربوط به حفظ پرسیدند و او با تسلط به آنها پاسخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمد

    فتبارک الله احسن الخالقین واقعاخیلی عالی بود،من که لذت بردم.ان شاءالله خدابرای خانواده اش حفظش کند.بی نظیربود.

  • زن ایرانی

    ماشالله
    خدا پشت وپناه خودت وپدرومادرت
    الحمدالله

  • ناشناس

    به پدر ومادر این پسر بچه باید افتخار کرد.....این خانواده میگن که چنین فرزندی تحویل جامعه داده.انشالاه یک جایزه ویژه به این آقا صالح باید بدهد،رهبر نقلاب

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان