گفتگوی اختصاصی صفحه اقتصاد با کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ ذره بین

موتور جستجوی ذره بین بهترین مرورگر ایرانی

در نمایشگاه الکامپ 1402 گفتگوی اختصاصی کرده ایم با محمد ملاوردی کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ ذره بین همراه اول که از نظرتان می گذرد.

موتور جستجوی ذره بین بهترین مرورگر ایرانی

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» و با حضور قریب به اتفاق شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکشنبه 4 تیر ماه آغاز و تا پنجشنبه 8 تیر ماه 1402 ادامه دارد.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک ( الکامپ ) بیش از 450 شرکت حضور و مشارکت دارند که از این تعداد 50 شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق هستند که نوین‌ترین برنامه‌ها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

در نمایشگاه امسال حضور استارت‌آپ ها، شرکت‌های نوآور و خلاق و دانش بنیان بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته است به‌طوری که از تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، به حدود 150 شرکت دانش‌بنیان و استارت آپ می‌رسد.

در این نمایشگاه گفتگوی اختصاصی کرده ایم با محمد ملاویردی کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ ذره بین از واحدهای وابسته به شرکت همراه اول که از نظرتان می گذرد.

ذره‌بین یک «جویش‌گر-مرورگر» است که تجربه‌ای متفاوت در وبگردی را برای کاربران رقم می‌زند. هدف اصلی در ذره‌بین تسهیل دسترسی به خدمات و سرویس‌ها و اطلاعات دنیای وب است که با بهره‌گیری از سفرهای مشتری و تکنولوژی‌های متفاوت، وبگردی در اینترنت را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، ذره‌بین در قالب احراز هویت یکپارچه همراه با مزیت‌های ترافیکی رایگان در قالب بسته اینترنت ذره‌بین و اینترنت نیم‌بها)، با بهره‌گیری ترکیبی از فناوری فراجستجوگر - metasearch engine google, bing, … - و همچنین موتور جست‌و‌جوهای موضوعی، نتایج جستجو را در تب‌های مختلف همه، تصویر، ویدئو، بازار، فیلم و سریال، آوا و خبر به کاربر نمایش می‌دهد.
ذره‌بین علاوه بر نمایش نتایج موتورهای جستجو نظیر گوگل از طریق فراجستجوگر خود، امکانات و سرویس‌های ویژه طراحی شده مختص کاربران ایرانی را ارائه می‌کند. ارائه پاسخ‌های هوشمند مختص کاربران ایرانی، جست‌وجو و گشت‌وگذار در محتواهای شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و سرویس‌های ویدئویی خارجی، جستجو و شنیدن در دنیای آواها شامل موسیقی، سخنرانی، پادکست، و …)، جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی شامل اجناس نو و کارکرده، جستجوی جامع در بازار ملک و خودرو، جستجو در میان فیلم و سریال‌ها، دریافت آخرین اخبار مالتی‌مدیا در حوزه‌های مختلف در کنار دسترسی سریع و احراز هویت شده به خدمات دنیای وب با مزیت ترافیکی از ویژگی‌های اختصاصی ذره‌بین است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان