گفتگوی اختصاصی صفحه اقتصاد با مدیرفروش ادیوری یکتانت

پلتفرم ادیوری تبلیغات درون اپلیکیشنی یکتانت

در نمایشگاه الکامپ 1402 گفتگوی اختصاصی با حمیدرضا پورکاظمی مدیرفروش ادیوری یکتا نت انجام داده ایم که در این ویدئو می بینید.

پلتفرم ادیوری تبلیغات درون اپلیکیشنی یکتانت

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» و با حضور قریب به اتفاق شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از یکشنبه 4 تیر ماه آغاز و تا پنجشنبه 8 تیر 1402 ادامه دارد.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک ( الکامپ ) بیش از 450 شرکت حضور و مشارکت دارند که از این تعداد 50 شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق هستند که نوین‌ترین برنامه‌ها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

در نمایشگاه امسال حضور استارت‌آپ ها، شرکت‌های نوآور و خلاق و دانش بنیان بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته است به‌طوری که از تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، به حدود 150 شرکت دانش‌بنیان و استارت آپ می‌رسد.

در این نمایشگاه گفتگوی اختصاصی با حمیدرضا پورکاظمی مدیرفروش ادیوری یکتانت انجام داده ایم که در این ویدئو می بینید.

یکتانت مجموعه‌ای است که تمام راه‌های دیجیتال مارکتینگ به آن می‌رسد. ما در یکتانت تلاش می‌کنیم تا با نوآوری و خلاقیت، بتوانیم بهترین ابزارها، امکانات و آموزش‌ها را برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک فراهم کنیم. محصولات جدیدی که یکتانت به صنعت دیجیتال مارکتینگ در ایران عرضه کرده است، شاهدی بر این ادعاست. همکاران ما همواره به دنبال پیشرفت هستند و پویا بودن را می‌توان در تک‌ تک تیم‌های یکتانت (کوچک یا بزرگ) به وضوح دید. این پیشرفت فقط محدود به ما و افراد حاضر در یکتانت نیست. ما باور داریم پیشرفت، مُسری است و اگر بخشی از جامعه پیشرفت کند، می‌تواند کمکی به رشد جامعه باشد. با این دیدگاه خوشحالیم که می‌توانیم تاثیری هر چند کوچک بر جامعه‌ی خود داشته باشیم.قصه‌ی ما را همین‌جا بخوانید. از کجا آمده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان