اسامی بازیگران سریال تانک‌خورها + بیوگرافی بازیگران سریال تانک‌خورها

سریال تانک‌خورها از سریال های جدید آماده پخش از شبکه سه می باشد که پیش از این به نام جان برادر عنوان شده بود، در این مطلب با اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال تانک خورها آشنا خواهیم شد.

اسامی بازیگران سریال تانک‌خورها + بیوگرافی بازیگران سریال تانک‌خورها
صفحه اقتصاد -

سریال  “تانک خورها” به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم می باشد، در ادامه این مطلب علاوه‌ بر اسامی بازیگران سریال تانک خورها بیوگرافی آنها را نیز خواهید خواند.

اسامی بازیگران سریال تانک خورها 

آرش مجیدی

سروش جمشیدی

علیرضا استادی

ثریا قاسمی

احمد نجفی

هادی دیباجی

شیوا خسرومهر

شیرین اسماعیلی

بهراد خرازی

مهدی صباغی

میلاد میرزایی

راضیه عاشور‌پور

سریال تانک خورها

بیوگرافی بازیگران سریال تانک خورها 

بیوگرافی هادی دیباجی

سید محمدهادی دیباجی تحصیلات آکادمیک خود را در رشته بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رساند. پیش از آن‌که به‌عنوان بازیگر شناخته شود، در زمینه چهره‌پردازی فعالیت می‌کرد. نخستین تجربه سینمایی او به سال ۱۳۸۴ و بازی در فیلم “جایی در دور دست” بازمی‌گردد که با استقبال منتقدان و مخاطبان همراه شد.

دیباجی که فرزند یکی از شهدای جنگ تحمیلی است از سال ۱۳۸۴ تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است. ازجمله آثار شاخص او می‌توان به فیلم‌های عروس کوهستان، بیرون از بهشت و دامنه‌های سفید اشاره کرد.

بیوگرافی میلاد میرزایی 

میلاد میرزایی در ۳۱ شهریور ۱۳۶۹ در شهر بابل به دنیا آمد. صدای خوش میلاد را به‌سمت دنیای هنر کشاند و این علاقه در نهایت به تحصیل در رشته بازیگری منجر شد.

میرزایی فعالیت هنری خود را از سال ۸۳ با حضور در تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم “اشکان، انگشتر متبرک” به دنیای سینما و تلویزیون راه یافت. این بازیگر جوان و پرانرژی علاوه‌بر بازیگری، به عکاسی و موسیقی نیز علاقه‌مند است و در این زمینه‌ها نیز فعالیت می‌کند.

اولین تجربه سینمایی این هنرپیشه بازی در فیلم “ماه در جنگل” به کارگردانی سیامک شایقی در سال ۹۴ بود که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. او با حضور در آثار متنوع سینمایی و تلویزیونی مانند سریال احضار توانایی‌های خود را به اثبات رساند و جایگاه ویژه‌ای درمیان مخاطبان سینما و تلویزیون پیدا کرد.

سریال تانک خورها

بیوگرافی آرش مجیدی

آرش مجیدی بازیگر توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، فعالیت هنری خود را از عرصه تئاتر آغاز کرد. او در دوران جوانی با کسب رتبه نخست تئاتر در استان فارس، استعداد و علاقه خود به این هنر را به اثبات رساند.

مجیدی پس از گذراندن دوران تحصیلات تکمیلی در رشته ادبیات نمایشی، به‌طور رسمی وارد عرصه بازیگری شد و با حضور در مجموعه تلویزیونی «رستگاران» در نقش یک پلیس، به مخاطبان تلویزیون معرفی شد. نقش‌آفرینی او در این سریال، گرچه نقطه‌عطفی در کارنامه هنری‌اش محسوب نمی‌شود؛ اما زمینه‌ای برای دیده شدن او در قاب تلویزیون فراهم کرد.

نقطه اوج شهرت این بازیگر، بازی در مجموعه تلویزیونی «زیر هشت» بود. او در این سریال نقشی متفاوت را ایفا کرد و توانایی‌های خود را در زمینه بازیگری به‌طور کامل به نمایش گذاشت. مجیدی با بازی درخشان در «زیر هشت»، نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد و سپس با سریال احضار و سرزمین مادری به شهرت رسید.

سریال تانک خورها

بیوگرافی علیرضا استادی 

علیرضا استادی ازجمله بازیگران سینما و تلویزیون ایران متولد ۷ آبان ۱۳۵۲ در شهرری است. او که فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری است، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم درام ایرانی «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد.

وی باوجود حضور در چند پروژه دیگر در اواخر دهه ۷۰ برای مدتی از دنیای بازیگری فاصله گرفت و در دهه ۹۰ با قدرت به این عرصه بازگشت. این بازیگر پس از این فیلم، در «نسل سوخته» یکی از فیلم های اجتماعی ایرانی، دیگر اثر ملاقلی‌پور، نیز به ایفای نقش پرداخت و گام‌های اولیه خود را در عرصه بازیگری برداشت.استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد با بازی در نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته‌شده در میان مخاطبان سینما تبدیل شد.

سریال تانک خورها

بیوگرافی ثریا قاسمی 

ثریا قاسمی متولد آذر ۱۳۱۹ در تهران بازیگر پیشکسوت و نام‌آور سینمای ایران است. او که با نام هنری مولود ملاقاسم نیز شناخته می‌شود، فعالیت حرفه‌ای خود را در اوایل دهه ۱۳۴۰ آغاز کرد و درطول این سال‌ها در عرصه‌های مختلف هنر ازجمله سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون،به ایفای نقش پرداخته و افتخارات بسیاری را کسب کرده است.

قاسمی در سال ۱۳۷۹ برای بازی درخشان خود در فیلم «مارال» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن ایرانی جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. این موفقیت، نقطه‌عطفی در کارنامه هنری او بود و فرصت‌های جدیدی را برای ایفای نقش‌های متنوع و چالش‌برانگیز در اختیارش قرار داد.

ازجمله آثار قابل‌توجه ثریا قاسمی در این دوره می‌توان به فیلم‌های «شام آخر» و «دختر شیرینی‌فروش» اشاره کرد. او با بازی کوتاه و تاثیرگذار خود در «شام آخر» یکی بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشن خانه سینما دریافت کرد و پس از آن به بازی در فیلم‌ های طنز ایرانی گرایش پیدا کرد.

بیوگرافی بهراد خرازی

بهراد خرازی ازجمله افرادی است که در سریال تانک‌خورها به‌عنوان بازیگر حضور دارد. او متولد ۶ اسفند ماه ۱۳۵۲ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته سینما از روسیه است و فعالیت هنری خود را از دوران نوجوانی آغاز کرد. خرازی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «سیب خنده» و «مجید دلبندم» در دهه ۷۰ به شهرت رسید و به یکی از محبوب‌ترین بازیگران نسل خود تبدیل شد.

حضور او در این مجموعه‌ها با استقبال فراوان مخاطبان روبه‌رو شد و خاطرات شیرینی را برای مردم به ارمغان آورد؛ اما شاید برای بسیاری از بینندگان این سوال وجود داشته باشد که چرا این بازیگر با استعداد در سال‌های بعد فعالیت چندانی نداشت و حتی برای مدتی از او خبری نبود.

به گفته خود خرازی دلیل کم‌کاری او در این سال‌ها، فرازونشیب‌های زندگی و اتفاقاتی بوده که در مسیر حرفه‌ای او رخ داده است. این بازیگر برای چند سال از ایران خارج و در کشور روسیه به فعالیت در زمینه‌ای غیر از بازیگری مشغول شد.

سریال تانک خورها

بیوگرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی، یکی از محبوب‌ترین بازیگران کمدی سینمای ایران، در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ در شهر تهران متولد شد. او در خانواده‌ای زرتشتی و اصالتاً یزدی به دنیا آمد و از همان دوران کودکی به هنرپیشگی علاقه داشت.

سروش در ۸ سالگی اولین تجربه کارگردانی خود را با نوشتن و اجرای یک نمایشنامه کوتاه در مدرسه تجربه کرد. پدر وی که خود نیز در عرصه تئاتر فعال بود، نقش مهمی در پرورش استعداد سروش و سوق دادن او به‌سمت بازیگری داشت. جمشیدی برای اولین‌بار در دوران راهنمایی در جلوی دوربین قرار گرفت و در فیلم سینمایی «فرشته سلامتی» به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ با حضور در رادیو و تئاتر آغاز کرد. اگرچه سروش جمشیدی پیش از این نیز در آثار مختلفی به ایفای نقش پرداخته بود؛ اما نقطه‌عطف کارنامه او، بازی در سریال کمدی ایرانی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۹۴ بود.

حضور در این سریال، فرصتی استثنایی برای جمشیدی بود تا در کنار یکی از موفق‌ترین چهره‌های سینمای ایران به ایفای نقش بپردازد و استعداد و توانایی‌های خود را به‌طور کامل به نمایش بگذارد.

سریال تانک خورها

بیوگرافی احمد نجفی

احمد نجفی بازیگر و مجری پیشکسوت کشورمان در سال ۱۳۲۷ در خرمشهر متولد شد. او فعالیت هنری خود را در سینما از سال ۱۳۵۵ با دستیاری کارگردان و همکاری در تدارکات و دکور فیلم “غزل” به کارگردانی مسعود کیمیایی یکی از بهترین کارگردانان ایرانی آغاز کرد. نجفی پس از آن با بازی در فیلم “دندان مار” به کارگردانی مسعود کیمیایی به‌طور رسمی به عرصه بازیگری قدم گذاشت.

سبک بازی نجفی شاید مورد پسند همه کارگردان‌ها نباشد؛ اما او با انتخاب نقش‌های متنوع و بازی‌های قابل‌قبول در فیلم های سینمایی پرطرفدار ایرانی مانند “پناهنده”، “هتل کارتن” و “سگ‌کشی” جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بازیگران توانمند سینمای ایران تثبیت کرد.

علاوه‌بر بازیگری، احمد نجفی سابقه درخشانی در عرصه مجری‌گری نیز دارد. او به مدت طولانی مجری برنامه پرمخاطب “صندلی داغ” بود که از شبکه دوم سیما پخش شد و با لحن گرم و صمیمی خود، نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد