خلاصه داستان سریال تانک خورها + تعداد قسمت های سریال تانک خورها

سریال تانک خورها از مجموعه های تلویزیونی ساخته شده در ژانر دفاع مقدس می باشد که در این مطلب خلاصه و تعداد قسمت‌های این سریال را بررسی خواهیم کرد.

خلاصه داستان سریال تانک خورها + تعداد قسمت های سریال تانک خورها
صفحه اقتصاد -

سریال جدید «تانک خورها» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی از ۱۵ مهرماه به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

این مجموعه تلویزیونی که پیشتر قرار بود همزمان با آغاز دفاع مقدس پخش شود به نظر می‌رسد به دلیل شلوغی کنداکتور و با توجه به رخدادهای چند ماه گذشته در کشور که باعث جابجایی کنداکتور مجموعه‌های نمایشی تلویزیون هم شد این سریال بعد از «غریبه» به آنتن برسد.

خلاصه داستان سریال تانک‌خورها 

تانک خورها با نام اولیه جان برادر داستانی درامی است که فقط رگه‌های طنز دارد و در بستری غیر کمدی روایت می‌شود شخصیت اصلی این سریال را آرش مجیدی ایفا می‌کند و سروش مجیدی نیز با نقشی کاملاً متفاوت به تلویزیون بازمی‌گردد. تهیه‌کننده این مجموعه ضمن رد شباهت «تانک خورها» به «اخراجی‌ها»، اعلام کرد که این سریال به هیچ‌وجه ربطی به آن ندارد.

این سریال در باره جنگ ایران و عراق است که به مناسبت هفته دفاع مقدس پخش می‌شود و همچنین در باره افراد گمنام جنگ است و به اتفاقات کمتر شنیده شده از جنگ می‌پردازد. در تانک‌خورها چند داستان در کنار هم روایت می‌شوند و ایرج محمدی در گفت‌وگویی مضمون اصلی آن را خط پیشرفت و تولید در برهه‌ای از جنگ در سال ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ عنوان کرده و گفته: «در آن زمان بچه‌های رزمنده از نظر تجهیزات دفاعی در کمبود به سر می‌بردند. کلیت داستان بر مبنای این است که جوانان آن موقع با چه ابتکارات و چه ابداعاتی می‌توانستند از کیان کشور دفاع کنند. این توانایی در بخش زرهی به وجود آمد و به این موضوع کمتر پرداخته شده است. شروع داستان ما از جوانانی است که وارد دفاع مقدس می‌شوند».

سریال تانک خورها

سریال تانک خورها چند قسمت است؟

سریال «تانک خورها» از محصولات مرکز سیما فیلم است که به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در 32 قسمت 45 دقیقه ای به نویسندگی محمدصادق رمضانی‌مقدم ساخته شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد