اسامی بازیگران سریال گردن زنی + بیوگرافی بازیگران سریال گردن زنی

سریال گردن زنی سریالی در ژانر درام ، معمایی می باشد و محصول سال ۱۴۰۳ است در اینجا با بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال گردن زنی آشنا خواهیم شد.

اسامی بازیگران سریال گردن زنی + بیوگرافی بازیگران سریال گردن زنی
صفحه اقتصاد -

پلتفرم فیلم نت که سابقه بسیار خوبی در ساخت سریال های نمایش خانگی دارد و موفق شد مخاطبان بسیار زیادی را با ساخت سریال هایی مانند پوست شیر، دفتر یادداشت، افعی تهران، داریوش و... جذب کند، این بار نیز با ساخت یک سریال فوق العاده و پر ستاره به نام گردن زنی به مصاف رقیبان می‌رود.

کارگردان این سریال سامان سالور می‌باشد. این نخستین همکاری سالور با پلتفرم های نمایش خانگی است.

اسامی بازیگران سریال گردن زنی

الیکا ناصری در نقش باران

کیسان دیباج

حسن معجونی

مهران غفوریان

سمیرا حسن پور

ترلان پروانه

رویا نونهالی

پژمان بازغی

بهنام تشکر

پوریا رحیمی‌سام 

الهام پاوه‌نژاد 

امین شعرباف

محمد ولی زادگان

گردن زنی

بیوگرافی بازیگران سریال گردن زنی

بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری در سال 1381 در شهر تهران متولد شده است، این بازیگر دهه هشتادی جوان پر انگیزه در حال حاضر در سریال پرطرفدار یاغی در نقش ابرا و نقش مقابل علی شادمان به نقش آفرینی مشغول است،سریال باغی اولین حضور پررنگ او در عرصه تصویر محسوب می شود.اولین فیلم الیکا ناصری «میان ماندن و رفتن» به کارگردانی بهروز شعیبی و محصول سال 1381 است.

بیوگرافی کیسان دیباج 

کیسان دیباج در 20 آذر سال 1374 و در تهران به دنیا آمده است، او تنها یک خواهر دارد و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش می باشد. او که از کودکی به هنر علاقه مند بود و آرزوی بازیگری و خوانندگی داشت در رشته نمایش ادامه تحصیل داد و در کنار بازیگری به خوانندگی نیز مشغول شد، در نواختن پیانو تبحر دارد و سبک خوانندگی پاپ را انتخاب کرده است.

بیوگرافی حسن معجونی

محمد حسن معجونی متولد ۲۸ دی ۱۳۴۷ بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است.

نخستین فیلمی که معجونی در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود. معجونی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافران (۱۳۸۸) به کارگردانی رامبد جوان و شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده‌است. وی برای بازی در فیلم خوک (۱۳۹۶) به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

بیوگرافی مهران غفوریان 

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌‌التحصیل رشتهٔ نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است و با بازی در مجموعه لبخند سوم (۱۳۷۳) وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

بیوگرافی سمیرا حسن‌پور 

سمیرا حسن‌پور در ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. پدرش مجسمه‌ساز است و مادرش خانه‌دار. او دو برادر بزرگتر از خود دارد؛ یکی از آن‌ها مهندس عمران است و دیگری مهندس برق. حسن‌پور هنگام تحصیلات در دبیرستان به هنر علاقه‌مند شد. او بازیگری را با تئاتر دانشکده و با تشویق استادش، بهرام بیضایی و نیز حضور در کلاس‌های بازیگری آغاز کرد. او در رشته نمایش تحصیل کرد و لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفت‌.وی در نخستین کار سینمایی خود در فیلم تمشک (۱۳۹۲) ساختهٔ سامان سالور نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد.او در سال ۱۳۹۵ با سامان سالور ازدواج کرد. او در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم سه کام حبس نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. ایشان همسر سامان سالور کارگردان سریال گردن زنی می باشد. 

بیوگرافی ترلان پروانه 

تَرْلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ بازیگر اهل شیراز است.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.در سال 1382 اولین بار با سریال بچه های پایش به مجموعه های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت. اولین حضورش در سینما با فیلم رویای آخر رقم خورد ، او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.

گردن زنی

بیوگرافی رویا نونهالی 

رؤیا نونهالی، زاده ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ است. وی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد. او تحصیل‌کرده مدرسه ژاندارک تهران و مسلط به زبان‌های فرانسه و انگلیسی است.رؤیا نونهالی رکورددار کسب تندیس حافظ تحت عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ است. او هم‌چنین از اعضای هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۵)، از اعضای هیئت داوران بخش ملی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، و در یکی از فصل‌های برنامه تلویزیونی عصر جدید نیز از داوران آن بوده‌است.

بیوگرافی پژمان بازغی 

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد. حاصل ازدواج او با مستانه مهاجر، نفس بازغی می باشد که ایشان نیز بازیگر هستند.

بیوگرافی بهنام تشکر 

بهنام تشکر، بازیگر، صداپیشه و دوبلور توانمند ایرانی، در سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. او فعالیت هنری خود را از سنین جوانی و با بازی در تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۵ با بازی در نمایش “میرزا فرفره” به‌طور رسمی پا به عرصه تئاتر گذاشت. تشکر در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم “سفر به چزابه” به کارگردانی محمدعلی نجفی، نخستین تجربه حضور خود در عرصه سینما را به‌دست آورد؛ اما نقطه‌عطف کارنامه هنری او، بازی در سریال پرمخاطب “ساختمان پزشکان” به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ بود.

او با بازی در این سریال کمدی، به شهرت و محبوبیت فراوانی در میان مخاطبان دست یافت و نامش به‌عنوان یکی از بازیگران طناز و توانمند سینما و تلویزیون ایران بر سر زبان‌ها افتاد. این بازیگر در کنار بازیگری از سال ۱۳۸۴ کار خود را در رادیو و دوبلاژ آغاز کرد.

بیوگرافی پوریا رحیمی‌سام

پوریا رحیمی‌سام در ۲۰ شهریور سال ۱۳۶۱ در تهران چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۸۷، قدم در عرصه تئاتر گذاشت و به‌طور رسمی وارد عرصه بازیگری شد. رحیمی‌سام در سال ۱۳۹۱ با بازی در فیلم سینمایی “جنوب شرقی” به کارگردانی مسعود اطیابی، رسما پا به عرصه سینما گذاشت و اولین تجربه حضور در مقابل دوربین را به‌دست آورد.

این فیلم، سکوی پرتاب رحیمی‌سام به سمت دنیای سینما بود و گامی نو در مسیر پیشرفت و ترقی او به شمار می‌رفت. نقطه‌عطف فعالیت هنری رحیمی‌سام، بازی در فیلم “احتمال باران اسیدی” به کارگردانی بهروز برومند در سال ۱۳۹۲ بود. او با بازی درخشان خود در این فیلم، به شهرت و محبوبیت فراوانی در میان مخاطبان و منتقدان سینما دست یافت و نامش به‌عنوان یکی از بازیگران مستعد و آینده‌دار سینما ایران برسرزبان‌ها افتاد.

بیوگرافی الهام پاوه‌نژاد

الهام پاوه‌نژاد، بازیگر باسابقه و درخشان تئاتر و تلویزیون ایران، همواره در انتخاب نقش‌های خود گزیده‌کار بوده و در طول دوران فعالیت هنری خود، فقط در آثار شاخص و ماندگار به ایفای نقش پرداخته است.

یکی از متفاوت‌ترین کارهای این بازیگر، بازی در سریال کمدی “چوب خط” به کارگردانی محمد تنابنده است. پاوه‌نژاد در طول سال‌های فعالیت هنری خود، در تئاتر و تلویزیون ایران حضور پررنگی داشته و در نمایش‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

برخلاف تئاتر و تلویزیون، پاوه‌نژاد در سینما فعالیت چندانی نداشته و در طول دوران حرفه‌ای خود، فقط در دو فیلم سینمایی “دیشب باباتو دیدم آیدا” و “زندگی با چشمان بسته” به ایفای نقش پرداخته است. وی قریب به ده سالی می‌شود که از سینما فاصله گرفته و در هیچ فیلم جدیدی حضور پیدا نکرده است.

بیوگرافی محمد ولی‌زادگان

محمد ولی زادگان بازیگر توانمند ایرانی فعالیت هنری خود را از سنین جوانی و با بازی در تئاتر آغاز کرد و در طول سال‌های فعالیت خود، در آثار متعددی در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است.

اولین حضور ولی زادگان در عرصه ی تئاتر، به سال ۱۳۸۸ و بازی در نمایش “هملت” به کارگردانی مسعود دل‌خواه‌کار برمی‌گردد. او در این نمایش، توانایی خود را به اثبات رساند و گامی بلند در مسیر پیشرفت خود برداشت.

این هنرپیشه در سال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم “پوزه چرمی” به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، نخستین تجربه حضور خود در عرصه سینما را به‌دست آورد و پس از آن در فیلم‌های متعددی همچون “چند متر مکعب عشق”، “غلامرضا تختی” و “سایه بان” به ایفای نقش پرداخت.

او در عرصه تلویزیون نیز فعال بوده و در سریال‌ محبوبی همچون “سایه بان” به ایفای نقش پرداخته است. وی در این سریال در نقش “سعید” به ایفای نقش پرداخته و بازی درخشان و ماندگاری را از خود به نمایش گذاشته است.

بیوگرافی امین شعرباف

محمد امین شعرباف بازیگر جوان و با استعداد ایرانی در ۱۰ خرداد ۱۳۶۹ در تهران چشم به‌دنیا آمد.

شعرباف فعالیت هنری خود را از سنین جوانی و با بازی در تئاتر آغاز کرد؛ اما نقطه عطف کارنامه هنری شعرباف، بازی در سریال “قورباغه” به کارگردانی هومن سیدی و نوبت لیلی به کارگردانی روح الله حجازی بود.

او در سریال قورباغه نقش “سروش” را به زیبایی هرچه تمام‌تر ایفا کرد و با بازی درخشان خود، به شهرت و محبوبیت فراوانی در میان مخاطبان دست یافت.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد