هم‌زمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و باحضور مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان؛

آیین افتتاح کلانتری ۱۴ شهرستان بندرماهشهر در شهرک طالقانی برگزار شد/ گام استوار دیگری که پتروشیمی شهید تندگویان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برداشت

کلانتری ۱۴ شهرستان بندرماهشهر در شهرک طالقانی در زمینی به مساحت ۳۷۵۲ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته شد که حدود ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز آن از سوی شرکت پتروشیمی تندگویان و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تامین شده است.

آیین افتتاح کلانتری ۱۴ شهرستان بندرماهشهر در شهرک طالقانی برگزار شد/ گام استوار دیگری که پتروشیمی شهید تندگویان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برداشت
صفحه اقتصاد -

فرمانده انتظامی استان خوزستان و مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، فرماندار، امام جمعه، دادستان، فرمانده انتظامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر و مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نیز در این مراسم حضور داشتند. همچنین، این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان با تبریک هفته نیروی انتظامی و اشاره به نامگذاری امسال به نام وفاق و پلیس اظهار داشت: کمک و همیاری به نیروی انتظامی در حفظ امنیت مردم منطقه وظیفه ماست.

وی ادامه داد: کلانتری سابق شهرک طالقانی جانمایی مناسبی نداشت و ساخت کلانتری ۱۴ مدت‌ها بر زمین مانده بود. با کمک خداوند و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که وظیفه ماست گام برداشتیم و امروز خوشحالیم که این مهم به سرانجام رسیده است.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر نیز با تقدیر از مسئولیت‌پذیری شرکت‌های پتروشیمی منطقه و به‌خصوص پتروشیمی شهید تندگویان در قبال موضوعات منطقه گفت: ساخت کلانتری ۱۴ مدت‌ها بر زمین مانده بود و کلانتری سابق شهرک طالقانی نیز جانمایی مناسبی نداشت و لازم بود هرچه سریع‌تر پروژه ساختمان جدید آغاز شود که به لطف خدا و حمایت‌های پتروشیمی شهید تندگویان ساخت آن نهایی شد.

همچنین، سردار حاجتی معاون مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، امام جمعه و فرمانده انتظامی بندرماهشهر با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی از حمایت مالی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر کردند.

در پایان، میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در جهت تامین تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی اظهار داشت: تولید امنیت چندوجهی است و هرفرد باید نقش خود را ایفا کند. ما معتقدیم که پلیس باید به سوی هوشمندسازی حرکت کند و با اقدامات پیش دستانه از وقوع جرم جلوگیری نماید.

شایان ذکر است؛ پتروشیمی شهید تندگویان همیشه پیش‌قدم در مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه بوده و از کارهایی که پیش از این نیز انجام شده می‌توان به ارسال کولر به زندان ماهشهر، بازسازی منازل، تعمیر و تهیه وسایل سرمایشی و گرمایشی، توزیع مواد غذایی در قالب گروه جهادی شرکت، برگزاری برنامه ویزیت و داروی رایگان در مناطق محروم و ساخت پل بر روی کانال فاضلاب شهرک طالقانی نام برد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد