خداداد غریب پور مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی نفت کیست؟

در این خبر می خوانید؛ خداداد غریب پور مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی نفت کیست؟

خداداد غریب پور مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی نفت کیست؟
صفحه اقتصاد -

خداداد غریب پور مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی نفت در حالی منصوب شد که پیشتر در دولت روحانی معاون وزیر صنعت بوده است.

خداداد غریب پور با چه سوابق و رزومه مدیرعامل صندوق بازنشستگی نفت شد

خداداد غریب پور مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی نفت متولد ۱۳۴۹ دشتروم در شهرستان بویراحمد است ، یک عشایر زاده که در دبیرستان نمونه دولتی آب باریک شیراز دیپلم گرفت و لیسانس خودرا با رتبه عالی از بخش ترویج کشاورزی دانشکده کشاورزی شیراز در سال ۱۳۷۲ گرفت.

آخرین مدرک تحصیلی اعلام شده وی دکترای مدیریت بازرگانی است.

اولین مسئولیت کاری شاخص خداداد غریب پور معاونت جهاد سازندگی کهگیلویه و بویراحمد بود ، او سپس در جوانی به فرمانداری بویراحمد رسید و در فاصله سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کرد.

خداداد غریب پور جهان آباد در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ هم مدیرعاملی پتروشیمی شازند را بر عهده گرفت.

غریب پور عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو)، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه کشت و صنعت ملی و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع گلستان و نیز فرمانداری یاسوج را در کارنامه اجرایی خود دارد.

او ۲۳ آذر ۱۳۹۷ طی حکم وزیر وقت به سمت معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران منصوب شد.

غریب پور پیش از این مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه ملی بود و افتتاح کارخانه ۵ میلیون تنی کنسانتره و گندله سازی شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی در سنگان و بهره‌برداری پیش از موعد آن را در کارنامه خود دارد.

در نهایت خداداد غریب پور حدود دو سال سکان هدایت ایمیدرو، به عنوان بزرگ ترین هدلینگ معدن و صنایع معدنی را برعهده داشت.

وی علاوه بر ارایه مدل های جدید سرمایه گذاری و تامین مالی، همگرایی تازه نیز بین شرکت های بزرگ و ایمیدرو ایجاد کرد که پیشتر سابقه نداشت. این امر کمک فراوانی به راه اندازی طرح های توسعه، ایجاد اشتغال و درامدزایی به ویژه برای مناطق کم برخوردار کرده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد