مراسم تجلیل از پزشکان مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران

مراسم تجلیل از پزشکان و کادر درمانی مرکز کار شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.

مراسم تجلیل از پزشکان مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران
صفحه اقتصاد -

به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک طی مراسمی مدیرعملیات شرکت پالایش نفت تهران به همراه جمعی از رؤسای شرکت از تلاش و کوشش پزشکان و کادر درمانی مرکز سلامت تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم تهرانی با تبریک روز پزشک و تقدیر از تلاش مجاهدانه کارکنان مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران گفت: خدمات مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران خدمات ویژه ای است که در صنعت نفت کشور قابل توجه است. بی‌شک اجر این زحمات خالصانه در پیشگاه خداوند سبحان محفوظ خواهد بود. کارکنان شرکت پالایش نفت تهران نیز قدردان تلاش مسئولانه پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان زحمتکش مرکز سلامت بوده و خاطره این خدمات انسان دوستانه را در قلب و ذهن خود گرامی خواهند داشت. 

وی نقش کادر درمانی را در وقایع امسال بارز و حیاتی توصیف کرد و گفت: اقدام مسئولانه و مدبرانه کادر پزشکی برای درمان یکی از همکاران که چندی پیش صورت گرفت نقطه عطفی بود تا کارکنان پرتلاش شرکت با طیب خاطر و فراغ بال به انجام وظایف خود بپردازند. حضور پزشکان حاذق مرکز سلامت قوت قلبی برای کارکنان شرکت پالایش نفت تهران است. امید است که مشارکت آگاهانه کارکنان شریف شرکت برای همکاری با مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت، در این مجموعه نفتی تسریع گردد. از درگاه ایزد سبحان سلامت و توفیق روزافزون شما پزشکان پرتلاش را در جلب رضای خالق یکتا و تحقق اهداف شرکت پالایش نفت تهران در عرصه سلامت، بهداشت و تندرستی جامعه خواستاریم.

در پایان دکتر ضرغام رئیس مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیریت سازمان مبنی بر ارج نهادن به مقام پزشک و کادر پزشکی مرکز سلامت کار، بر همکاری دوجانبه و متقابل این مرکز با کارکنان شرکت تاکید نموده و آرزوی امیدواری کردند که تلاش پزشکان عاملی باشد که مرکز سلامت کارشرکت پالایش نفت تهران سهمی در راستای نیلشرکت به اهداف استراتژیک خود داشته باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد