آیین تجلیل از همکاران نمونه پتروشیمی خراسان سال ۱۴۰۲ برگزار شد

آئین تجلیل از همکاران نمونه با موافقت مدیرعامل محترم و برای نخستین بار با حضور خانوادە این همکاران در محل سالن vip مجتمع برگزار گردید.

آیین تجلیل از همکاران نمونه پتروشیمی خراسان سال ۱۴۰۲ برگزار شد
صفحه اقتصاد -

در این مراسم کە در محیطی صمیمی برگزار شد، بنا به پیشنهاد مهندس حسنی ، همسران همکاران نمونه پیرامون میز کنفرانس نشستە و نقطەنظرات متنوع و جالب توجهی ارائە کردند.

در ادامه مدیرعامل و عضو هیئت مدیرە ضمن تبریک به خانواده های همکاران نمونه از تلاش های خستگی ناپذیر و زحمات کلیه همکاران شرکت صمیمانه تشکر کرد.

وی کسب عناوین برتر ملی در سالی که گذشت را مرهون تلاش و همت تک تک کارکنان شایسته مجتمع و خصوصا حمایت و پشتیبانی خانواده ها  دانست.

مهندس حسنی گفت: همسران شما با کار و تلاش بی دریغ در حکم سربازانی هستند کە در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار گرفتە اند. عامل موفقیت و کسب عناوینی کە تنها بخشی از آن برشمردە شد، مرهون آرامشی است کە در محیط خانوادە و توسط همسران  برای عزیزان ما فراهم می شود.

مهندس حسنی حمایت از کارکنان و خانواده ها را از اولویت های اصلی خود دانست و افزود : تبدیل وضعیت کارکنان، پرداخت پاداش در مناسبت های ملی و مذهبی، افزایش ضریب ریالی ،افزایش پاداش کارانه ، هدایای ازدواج و فرزندآوری، پرداخت وام عتبات عالیات ،تخصیص تسهیلات خرید لوازم خانگی،حمایت از برنامه های فرهنگی ورزشی از برنامه های انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: امسال نیز در خصوص حمایت از جوانی جمعیت و زوجین، تخصیص تسهیلات کم بهره در دستور کار است که پس از تصویب در هیأت مدیره شرکت برای زوجین نابارور اجرایی خواهد شد.

ایشان همچنین گفت: قطعا نقطه نظرات همسران پس از مشورت با مدیران مورد توجە قرار خواهد گرفت. مهندس حسنی در پایان سخنانش، همکاران و خانواده ها را به مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق رای در روز جمعه ۱۵تیرماه  دعوت نمود و عنوان کرد :  به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، با حضور خود در انتخابات نشان دهند . همچنین همه ما وظیفه داریم در انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنیم و با انتخاب اصلح در سرنوشت و آینده کشور عزیزمان سهیم باشیم و روز انتخابات برای همه ما ایرانی ها روز نشاط و شادی هست و این آزمون سیاسی را باید جدی بگیریم .

در ادامە مدیران و روسای واحد با تقدیم شاخ گل و اعطای لوح سپاس از کارکنان نمونە خود تجلیل کردند.

شایان ذکر است کە  همسران و فرزندان همکاران نمونە، پیش از آغاز برنامە، از سایت صنعتی بازدید و با نحوە عملکرد و محیط کار کارکنان آشنا شدند.

روابط عمومی پتروشیمی خراسان

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد