مراسم گرامیداشت چهلم شهدای خدمت در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی، سیدالشهدای خدمت و همراهانش با حضور باشکوه کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، برگزار شد.

مراسم گرامیداشت چهلم شهدای خدمت در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد
صفحه اقتصاد -

 آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی سیدالشهدای خدمت و یاران همراهش با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن رضایی امام جمعه محترم شهرستان هرسین و حضور پرشور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در محل مسجد این مجتمع برگزار شد.

در آغاز این مراسم حجت الاسلام رضایی امام جمعه محترم شهرستان هرسین ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجتمع اثرگذار پتروشیمی کرمانشاه و در جمع مدیران و کارکنان خدوم و دلسوز این شرکت افزودند: توفیقی است که در این ایام که هم در آستانه آزمون سخت انتخابات پش رو و هم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و در رأس آن ها خادم الرضا رئیس جمهور خدوم و هم از طرفی در آستانه محرم الحرام سیدالشهدا هستیم، در خدمت شما عزیزان هستم.

ایشان در ادامه با اشاره به خدمات و شخصیت و جایگاه شهید جمهور عنوان کرد: از جمله ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی خستگی ناپذیری و تاکید بر خرد ورزی در اداره امور کشور، حضور بی وقفه و مستمر در بین مردم و نظارت میدانی بر مسائل کشور بود.

امام جمعه هرسین همچنین با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) که می فرمایند: "چنان زندگی کنید که اگر ماندید، مردم تمایل به معاشرت با شما داشته باشند و اگر از دنیا رفتید، بر شما بگریند" خاطرنشان کردند، ساده زیستی و ولایتمداری محض از جمله دیگر خصوصیت های شهید رئیسی بود که باعث شد مردم ایران یکپارچه در مراسم ایشان حضور خودجوش داشته باشند.

گفتنی است امام جمعه محترم شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت از همه اقشار جامعه علی الخصوص جامعه کارگری به حضور پرشور و با بصیرت در انتخابات پیش رو، رئیس جمهور را نشان و نماد بلوغ و شعور سیاسی کشور دانسته و ابراز داشتند: امیدوارم که انشاالله  آنچه که به خیر و صلاح کشور است مقدر گردد و امور به دست کسانی بیفتند که بتوانند در پیشرفت کشور مثمرثمر بوده و نماینده مقتدری برای کشور در مجامع بین المللی باشند.

حجت الاسلام رضایی در پایان ضمن طلب رحمت و مغفرت الهی برای رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، محشور شدن این شهیدان خدوم را با حضرت اباعبدالله الحسین از درگاه الهی مسئلت کرد.

در ادامه این مراسم همچنین با مداحی و ذکر مصیبت توسط حجت الاسلام محمدی امام جماعت محترم شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، همکاران در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سیدالشهدای خدمت و یارانش به سوگ نشستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان