دیدار مدیرعامل پتروشیمی اروند با نیروهای جدیدالاستخدام این شرکت

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند، در جریان بازدید از شرکت ره آوران فنون پتروشیمی، با جمعی از نیروهای جدیدالاستخدام و کارآموز این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرعامل پتروشیمی اروند با نیروهای جدیدالاستخدام این شرکت
صفحه اقتصاد -

 دکتر کریمی در جریان بازدید از شرکت ره آوران فنون پتروشیمی، با جمعی از نیروهای جدیدالاستخدام و کارآموزان این شرکت در مجموعه ره‌آوران فنون پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به منظور تقویت ارتباطات بین شرکت پتروشیمی اروند و نسل جدید متخصصین و فارغ‌التحصیلان حوزه پتروشیمی برگزار شد، دکتر کریمی با معرفی کامل شرکت و بیان دستاوردها و پروژه‌های جاری و آتی، به تشریح محصولات بزرگترین زنجیره کلر و پی‌وی‌سی غرب آسیا پرداخت و جایگاه و نقش کلیدی این شرکت در توسعه صنایع پایین دستی را تبئین کرد.

مدیرعامل پتروشیمی اروند در ادامه با تأکید بر اهمیت منابع انسانی به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت، از کارآموزان خواست تا با توجه ویژه به توسعه فردی و مهارت‌های حرفه‌ای، پایه‌های موفقیت خود و شرکت را مستحکم‌ تر سازند.

در پایان این دیدار، دکتر کریمی علاوه بر دعوت به مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ، کتاب آیین‌نامه‌های شرکت پتروشیمی اروند را جهت هر چه بیشتر آشنا شدن با مجموعه قوانین این مجتمع به دانش آموختگان اهدا نمودند .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان