در گردهمایی سراسری معرفی مدیران موفق سال صورت گرفت؛

مدیرعامل پالایشگاه اصفهان مرد سال مدیریت توسعه برند و مشتری‌مداری

محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان مرد سال مدیریت توسعه برند و مشتری‌مداری در کشور شد.

مدیرعامل پالایشگاه اصفهان مرد سال مدیریت توسعه برند و مشتری‌مداری
صفحه اقتصاد -

 این گردهمایی با حضور مدیران شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی سراسر کشور با محوریت رشد و تعالی سازمانی در بازار سرمایه در ۲۴ خردادماه با حمایت سازمان‌ها و انجمن‌های مختلف کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در گردهمایی سراسری معرفی مدیران موفق سال، بخش‌هایی چون اقتصاد دانش‌بنیان، رشد بهره‌وری، مدیریت مصرف، تقویت نظام مالی، حمایت از صادرات، توسعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، افزایش ارزش‌افزوده، افزایش کیفیت محصولات و استانداردسازی مطرح شد.

رویکردهای این گردهمایی شامل ارتقاء دانش و خلاقیت و مدیریت در مسیر برندینگ، سرمایه‌گذاری مؤثر و سودمند در بازار سرمایه، برقراری افزایش رابطه میان مصرف‌کنندگان و تصویر ذهنی خلق شده در برند، افزایش میزان تمایز برند در محصول، خدمات، باورها، اندیشه‌های سازمان، نسبت به رقبا از مشتریان، چگونگی افزایش میزان آشنایی و شناخته بودن برای مخاطبین مدنظر است.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این گردهمایی بزرگ که سالانه با حضور مدیران موفق کشور، توانست با کسب همه رتبه‌ها در بخش‌های مدنظر، رتبه برتر این همایش و کسب عنوان مرد سال مدیریت توسعه برند و مشتری‌مداری را به خود اختصاص دهد و تندیس زرین این رویداد به ایشان اعطا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان