پتروپالایش اصفهان

دانش‌بنیان‌های ایرانی برای تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز هلدینگ پتروپالایش اصفهان در اولویت هستند

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این هلدینگ از طریق شرکت در نمایشگاه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تلاش می‌کند تا ارتباط خود، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها را بیش از پیش تقویت کند.

صفحه اقتصاد -

 رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این هلدینگ از طریق شرکت در نمایشگاه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تلاش می‌کند تا ارتباط خود، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها را بیش از پیش تقویت کند. ما ترجیح می‌دهیم قطعات و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های خود را از شرکت‌های دانش بنیان و فناور داخلی تأمین کنیم.

به گزارش واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به نقل از شرق ،محسن مرادمند، رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره به حضور این هلدینگ در نمایشگاه هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار کرد: صنعت نفت در کشور بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارد. طبیعتاً صنعتی با این عظمت و قدمت می‌تواند کمک مؤثری برای شرکت‌های نوپا و دانش بنیان انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تسهیلگر ارتباط بین صنایع بزرگی مانند پتروپالایش، شرکت‌های دانش‌ بنیان و دانشگاه‌ها است، گفت: هلدینگ پتروپالایش اصفهان از طریق شرکت در نمایشگاه این جشنواره معتبر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تلاش می‌کند تا ارتباط بین خود، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها را بیش از پیش تقویت کند. در واقع مهم‌ترین هدف ما تقویت ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان و نوپا و ایجاد ارتباط با سایر دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاهی در سراسر کشور است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به تجهیزات به نمایش گذاشته شده این هلدینگ در نمایشگاه تصریح کرد: تمامی این قطعات و تجهیزات به طور کامل توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی طراحی شده و به مرحله تولید رسیده است.

مرادمند ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند قطعات و تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه را از طریق طراحی یا مهندسی معکوس بسازند. شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند در بسیاری از پروژه‌هایی که این هلدینگ در سراسر کشور اجرا می‌کند، مشارکت کنند و قطعات و تجهیزات مورد نیاز آن‌ها را در حوزه‌های مختلف اعم از برق، ابزار دقیق، مکانیک، مواد و ترکیبات شیمیایی، کاتالیست و … تأمین کنند.

وی با تأکید بر اهمیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور خاطرنشان کرد: هلدینگ پتروپالایش اصفهان ترجیح می‌دهد قطعات و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های خود را از شرکت‌های دانش بنیان و فناور داخلی تأمین کند. در صورتی که امکان تولید و تأمین داخلی قطعه یا تجهیزی وجود نداشته باشد، این هلدینگ از منابع خارجی برای تأمین آن استفاده خواهد کرد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد