‍ پیگیری مدیرعامل پتروشیمی ایلام نتیجه داد؛

قرارداد ساخت کمپرسورهای BOG نهایی شد

با پیگیری‌های داود جعفری‌فر؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام، قرارداد ساخت و‌ تامین کمپرسورهای BOG که از سال ۲۰۱۶ با یک سازنده اروپایی آغاز و سالها بلاتکلیف مانده بود تعیین تکلیف شد.

قرارداد ساخت کمپرسورهای BOG نهایی شد
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با بیان اینکه احیای این قرارداد در راستای صیانت از اموال و سرمایه شرکت و حذف فلرینگ اتیلن از مخزن و نگهداشت محیط زیست صورت گرفته است گفت:در‌ یک سال آینده و با تامین کمپرسورهای مخزن اتیلن از هدرفت اتیلن بعنوان محصول ارزشمند واحد الفین و فلرینگ این محصول جلوگیری خواهد شد.

داود جعفری‌فر با اشاره به اینکه از سال ۲۰۱۶ و از محل منابع شرکت بالغ بر ۸ میلیون یورو برای ساخت این کمپرسورها تخصیص یافته اما به دلیل عدم پیگیری‌های مؤثر بلاتکلیف مانده بود افزود:این قرارداد با یک‌ شرکت خارجی منعقد شده که در راستای منافع شرکت و با پیگیری‌های مستمر ستاد پترول بعنوان سهامدار اصلی و پتروشیمی ایلام نهایی شد.

وی با تبریک روز جهانی محیط زیست و هم‌زمان با این روز، تعیین تکلیف این قرارداد را گامی مهم در‌ جهت حفاظت از منابع ملی و‌ محیط زیست عنوان کرد و ادامه داد: حفظ منافع سهامداران، حقوق شرکت و صیانت از محیط زیست وظیفه اساسی شرکت پتروشیمی ایلام است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان