پیام تسلیت مدیر عامل پتروشیمی مروارید به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و ۱۵خرداد

محمود فخرایی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید در پیامی فرارسیدن سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و پانزدهم خرداد را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیر عامل پتروشیمی مروارید به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و 15خرداد
صفحه اقتصاد -

متن پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی»

چهارده خرداد ماه یادآور دردی جانگداز و مصیبتی بزرگ است که روح و جان ملت ایران را متأثر کرد. ملتی که در سوگ امام و مقتدای خود نشستند و با قلب های اندوهگین و چشمانی گریان آن روح بزرگ و متعالی را به خانه ابدیش بدرقه کردند.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است ، بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی ،فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

بی گمان، شخصیت راسخ امام خمینی (ره) الگوی یگانه و ارزشمندی است برای همه آزادی خواهان جهان که با با رهبری بی بدیلش کشور عزیزمان ایران اسلامی را به سدی استوار و نفوذ ناپذیردر برابر دژخیمان مبدل ساخته و عزت، خودباوری، استقلال و برابری و برادری را به ارمغان آورده است.

همچنین قیام خونین 15 خرداد سال 1342 نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء و راه پیروزی انقلاب را هموار نمودند.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، بزرگ معلم مکتب انقلاب اسلامی را تسلیت عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والا مقام، از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

با تشکر

محمود فخرایی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان