ترافیک در ایستگاه پردیس

چشم مهمانان خارجی اکسپو ۲۰۲۴ به دنبال اوره با کیفیت پردیس

با گذشت سومین روز از برگزاری اکسپو 2024، ششمین نمایشگاه معرفی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، غرفه شرکت پتروشیمی پردیس میزبان مهمانان زیادی از کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی بود.

چشم مهمانان خارجی اکسپو 2024 به دنبال اوره با کیفیت پردیس
صفحه اقتصاد -

با گذشت سومین روز از برگزاری اکسپو ۲۰۲۴، ششمین نمایشگاه معرفی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، غرفه شرکت پتروشیمی پردیس میزبان مهمانان زیادی از کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی بود.

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام IRAN EXPO ۲۰۲۴ از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. 

شرکت پتروشیمی پردیس، بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه در کنار دیگر زیرمجموعه های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در سالن ۳۸B این نمایشگاه با ارائه دو محصول کلیدی آمونیاک و اوره حضور فعالی دارد.

در طول روزهای طی شده از نمایشگاه، غرفه پتروشیمی پردیس میزبان مهمانانی از کشورهای چین، کامرون، هند، ازبکستان، تاجیکستان، عمان، اوگاندا، استرالیا، روسیه، پاکستان، افغانستان و نمایندگان ایرانی شرکت هایی از امارات متحده عربی، عراق و ترکیه بود.


 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد