برگزاری جلسه ادواری روابط عمومی های تابعه پترول در سایت صدف

جلسه ادواری روابط عمومی شرکت های تابعه پترول در سایت پتروشیمی صدف خلیج فارس برگزار و هم‌اندیشی در جهت پیشبرد اهداف مجموعه انجام شد.

برگزاری جلسه ادواری روابط عمومی های تابعه پترول در سایت صدف
صفحه اقتصاد -

در بیست و سومین جلسه ماهانه روابط عمومی های گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) ارزیابی عملکرد یک ماهه رؤسا رقم خورد و با تکیه بر اهداف ، نقشه راه یک ساله در عرصه روابط عمومی مجموعه ترسیم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس، در این نشست، سلمان امیری، مدیر روابط عمومی پترول با تاکید بر وجه تمایز روابط عمومی و تبلیغات گفت: وظیفه ما در عصر ارتباطات این است که نگاه بلندمدت و سیاستگذاری را جایگزین نگاه کوتاه مدت و پاسخ های انفعالی کنیم.

وی با اشاره به افتتاح ۳ طرح مجموعه پترول در سال جاری اظهار کرد: مستندسازی روند توسعه طرح ها و ارائه آن به ذی نفعان مطابق با ضرورت از اقدامات مهمی است که در مجموعه صورت گرفته و امیدواریم که به زودی شاهد افتتاح این پروژه های ملی باشیم.

محمد شکیبانیا، مستندساز و تهیه کننده تلویزیون نیز که در این نشست حضور داشت، با تاکید بر این نکته که مخاطب شناسی در مستندسازی از الزامات است، بیان کرد: یک روابط عمومی در شرایطی موفق و اثرگذار خواهد بود که شناسایی مخاطب و تولید محتوا بر اساس آن را مبنای کار خود قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان