نیروی انسانی؛ شریان حیاتی‌ و سرمایه بزرگ هر سازمان

مدیر منابع انسانی پتروشیمی لردگان در پیامی، 25 فروردین روز منابع انسانی را تبریک گفت.

نیروی انسانی؛ شریان حیاتی‌ و سرمایه بزرگ هر سازمان
صفحه اقتصاد -

عیسی قوامی نیا به بهانه فرارسیدن روز منابع انسانی گفت: روز 25 فروردین، بهانه‌ای است برای تجلیل و ستایش از نقش‌آفرینان پتروشیمی لردگان که با سختی‌ها‌ی فراوان، مسیر توسعه و پیشرفت این مجموعه ارزشمند را بر دوش کشیده و برای نشاندن لبخند بر چهره‌‌ی سرمایه‌های انسانی این مجموعه گرانمایه تلاش می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی لردگان، به گفته قوامی‌نیا، منابع انسانی؛ حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه هر سازمان هستند و در صورت استفاده صحیح از توانمندی این سرمایه، هر سازمانی می‌تواند ضعف‌های درونی و تهدیدهای بیرونی سازمان را به صورت بارز، رفع نموده و قوت های درونی و فرصت های بیرونی را به بهترین شکلی به خدمت گیرد.

قوامی نیا ارتقای عدالت، حفظ سلامت، تامین رفاه و پرداخت مطلوب و به هنگام حقوق مادی و معنوی سرمایه های انسانی را از جمله مهمترین وظایف مدیریت منابع انسانی عنوان کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های مدیریت محترم، روز منابع انسانی را به همه همکاران در  واحد منابع انسانی و خدمات اداری و واحدهای محیطی، تبریک گفت و بیان داشت: انشاالله با تدبیر، تلاش و نوآوری، شاهد پویایی و موفقیت روزافزون سرمایه های انسانی این شرکت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان