حضور متفاوت پتروشیمی کرمانشاه در نمایشگاه ایران پتروکم

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش حضوری متفاوت داشت به گونه‌ای که غرفه این شرکت در مجموعه هلدینگ نفت و گاز پارسیان مستمر مورد بازدید مسئولان، شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی قرار ‌گرفت.

حضور متفاوت پتروشیمی کرمانشاه در نمایشگاه ایران پتروکم
صفحه اقتصاد -

نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش ۲4 تا ۲6 بهمن ماه ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت های دیگر پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، حضور مهندس سیدجعفر هاشمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه از نکات مثبت و تاثیرگزار این شرکت در نخست دوره این نمایشگاه بود که نشان از توجه ویژه ایشان به حمایت از تولید دانش بنیان و داخلی سازی تجهیزات مورد نیاز این شرکت داشت.

روزهای حضور پتروشیمی کرمانشاه در این نمایشگاه با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی، نشست‌های مدیریتی و جلسات تبادل تجربیات متخصصات همراه بود. رایزنی برای شناسایی شرکت‌های دانش بنیان توانمند در حوزه های کاری مورد نیاز شرکت و همچنین معرفی دستآوردهای شرکت در حوزه های مختلف خودکفایی و حمایت از ساخت داخل، محور این نشست ها و جلسات بود.

بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید فروش محصولات تولیدی شرکت‌ نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بود که با حضور مدیر بازرگانی شرکت، پیگیری و به جلسات مختلف منتهی شد. ایجاد ارتباط مستقیم با صاحبان دانش فنی، تامین کنندگان، سازندگان تجهیزات و قطعات صنعتی با رویکرد حمایت از تولید داخلی و همچنین پایین آوردن قیمت تمام شده تجهیزات در این نشست ها دنبال گردید.

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پتروشیمی کرمانشاه در این نمایشگاه به برگزاری ده‌ها جلسه کارشناسی در حوزه‌های بازرگانی، فنی و مهندسی و همچنین انتقال دانش فنی منتج شد.

مدیران و کارشناسان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز با حضور در غرفه‌های بیش از ۴۰ تولید کننده داخلی و صاحبان دانش فنی به بررسی توانمندی آنان پرداخته و فرصت‌های حضورشان در طرح‌های این شرکت را تشریح کردند.

همچنین با توجه به استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پتروشیمی کرمانشاه در این نمایشگاه، توانمندی‌ها و تولیدات داخلی سازی شده این شرکت به نمایش گذاشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان