بازدید مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی وزارت کار از مجتمع پتروشیمی جم و پروژه‌های توسعه‌ای

مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی وزارت کار روز سه‌شنبه 1 اسفندماه 1402، در سفر یک‌روزه به منطقه عسلویه از مجتمع پتروشیمی جم و پروژه‌های توسعه‌ای آن بازدید به عمل آورد.

بازدید مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی وزارت کار از مجتمع پتروشیمی جم و پروژه‌های توسعه‌ای
صفحه اقتصاد -

دکتر »امیرعلی اوسط»، مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به همراه دکتر »محمدهاشم نجفی«، مدیرعامل و مدیران ارشد پتروشیمی جم از مجتمع پتروشیمی جم و روند پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای ABS-RUBBER و PDH/PP بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در طی این بازدید مدیرعامل پتروشیمی جم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اجرایی شرکت توسعه پلیمر پادجم و روند پیشرفت و توسعه طرح‌های تولیـد ABS-Rubber و PDH/PP پتروشیمی جم، به تشریح فرآیندهای راه‌اندازی واحدها و عملیات اجرایی این پروژه‌ها پرداخت.

دکتر اوسط، مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی وزارت کار در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان با ابلاغ سلام ویژه و پیغام خسته نباشید و خدا قوت دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر کار از زحمات صنعتگران پرتلاش پتروشیمی جم و اقدامات و خدمات شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان خدوم شرکت تقدیر کرد.

وی همچنین از پیشرفت‌های اخیر طرح‌های توسعه پتروشیمی جم به ویژه در پروژه ABS/Rubber شرکت پادجم ابراز خرسندی کرده و برای مدیرعامل پتروشیمی جم آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است شـرکت توسـعه پلیمـر پاد جم در قالب فاز دوم پتروشیمی جم و از مهم‌ترین طرح‌های ملّی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد که به‌ عنوان مجـری طـرح تولیـد ABS/Rubber، بـا ظرفیـت سالانه تولیـد 200.000 تـن ABS و 60.000 تـن  Rubber از سال 1389 در منطقـه ویـژه اقتصـادی انـرژی پارس آغاز شده و پس از گذراندن 14 سال وقفه عملیاتی، بلاتکلیفی و سنوات متمادی پرفراز و نشیب بحمدلله اقدامات مربوط به تحویل خوراک جانبی، بارگذاری کامل سیستم کنترل و اتمام فرآیند نصب تجهیزات آن انجام شده و در نظر است که از تاریخ 20 اسفندماه 1402 عملیات مربوط به راه‌اندازی خط ABS5000 این پروژه به عنوان اولین خط تولید طرح ملّی ABS/Rubber صورت پذیرد.

همچنین شرکت توسعه پلیمر کنگان نیز مجری پروژه PDH/PP به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک شرکت پتروشیمی جم می‌باشد که با هدف ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری از کارخانه و خط تولید پروپیلن و پلی‌پروپیلن تاسیس شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد